Električni ioniq 5 ima že sam po sebi veliko moči, štirikolesno gnana različica ima lahko do 239 kW (325 KM) moči, tako da je avtomobil že sam po sebi hiter, tudi ker se do 100 km/h požene v 5,2 sekunde. Zdaj pa smo med testiranjem v Nemčiji ujeli prototip nabrite različice z dodatno oznako N, ki se ponaša s tršim podvozjem in precej večjimi zavornimi diski. Koliko točno moči še ni jasno, vendar so že med razvojem ugotovili, da platforma e-GMP lahko podpira tudi do skoraj 441 kW (600 KM) moči v določenih modelih, kar je lahko napoved moči pri ioniq 5 N.
Platforma e-GMP podpira še 800-voltno napetost, zaradi česar se lahko baterijski sklop od 10 do 80 odstotkov napolni v 18 minutah, obenem pa omogoča tako zadnji kot štirikolesni pogon. Še več, z avtomobilsko baterijo je mogoče poganjati ostale električne naprave. Hyundai ioniq 5 N bo imel štirikolesni pogon, na vsa štiri kolesa pa se bo prenašalo okoli 426 kW (580 KM) moči. Pričakujemo, da avtomobil pokažejo še pred koncem leta.