Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

V za Vladarja

Mercedes-Benz V 300 d 4MATIC AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mercedes-Benzov V nedvomno spada v kategorijo premijskih kombijev, kjer konkurence ni veliko. Sploh ne, ko pogledate na cenik in ob ceni 90 tisočakov, kolikor stane takšen, zavijete z očmi.
V za Vladarja
Foto: Anže Jereb
22. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

elegance mu ne manjka, tudi tokratna barva je super
'diamantna' maska in prenovljene luči skrbijo za markantno podobo
notranjost ni iz najnovejših mercedesov, a je vseeno moderna
materiali so vrhunski in izdelava večinoma tudi
sedeži so najbrž najudobnejši v segmentu
še posebej lepo je nastavljeno podvozje
zvočna zatesnjenost kabine si zasluži svoj plusek
9-stopenjski menjalnik je hiter in vedno natančen
tako zmogljiv motor vas bo navduševal vedno in povsod
s pogonom 4Matic so še male skrbi ostale odveč
osrednji del armaturke še vedno škripa
vzglavniki preprečujejo odlično preglednost nazaj
cena je ušla iz vseh okvirov realnosti
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (13 glasov)

V je dejansko najdražji tip klasičnega kombija, ki ga lahko kupite pri nas, cenovno druščino mu dela le še volkswagen multivan, čisto vsi ostali so občutno cenejši. Oziroma niti niso na voljo v kakšni pregrešno dragi različici, V pa je. Testni ima oznako 300 d, visoko ceno pa želi upravičiti še z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-Tronic, štirikolesnim pogonom in opremo AMG Line. Stane 90.000 evrov in tole sploh še ni najdražja različica.

Pri prenovi so zunaj oblikovalci svoje delo opravili odlično, sprednji del je dobil modernejše lučke in 'diamantno' masko, v zanimivi rdeči barvi zato zelo izstopa in po elegantnosti mu ni para. Znotraj je sprememb manj in posledično notranjost tudi manj navduši. Armaturna plošča je 'stara' in ne po vzoru najsodobnejših mercedesov s tistimi velikimi zasloni. Osrednji del armaturne plošče še vedno zaškripa ob dotiku z roko, kar je moja največja kritika. Okolje so sicer malce dodelali, ker je prej škripalo in pokalo vse okoli prestavne ročice, sedaj pa le še en del plastike nad njo. Torej izboljšave so, ne pa povsod. Tudi odlagališč je dovolj, manjka kakšno bližje rok, ne le tista povsem spodaj.

Občutek je nasploh vrhunski, usnjeni sedeži so zelo udobni, ne le sprednja dva, ampak tudi ostali. Zunanji imajo vsi še naslone za roke, krmiljenje je dobro nastavljeno, skratka, znotraj se boste počutili zelo gosposko. Snovalci so malce pozabili le na preglednost, srednja sedeža druge in tretje vrste bi morala imeti vzglavnika, ki se lahko povsem spustita v naslonjali in ne ovirata preglednosti nazaj, kot jo sedaj klasična.

Ena najboljših točk mercedesa V je nedvomno udobje. Podvozje je izjemno dobro nastavljeno, da elegantno požira grbine in hkrati v zavojih skrbi, da se ne ziba kot jadrnica. Tudi zvočna zatesnjenost je odlična, vozniško je V najbrž najbolj uglajen in eleganten kombi pri nas. Sploh s tako bogato opremo, kjer nas je razvajalo električno odpiranje stranskih in prtljažnih vrat, doplačilna možnost odpiranja zgolj stekla pri prtljažnih vratih in še marsikaj.

Seveda omenjeno lahko ponudijo tudi cenejši in bolj 'plebejski' kombiji, vendar prav nobeden od njih ni tako vozniško prijeten in obenem ne ponuja še drugih priboljškov. Denimo tako zmogljivega turbodizelskega motorja. V 300 d iz dveh litrov prostornine iztisne 176 kW moči oziroma skoraj 240 ’konjičkov’, zato je vedno suveren. Osem sekund in pol do stotice in 214 km/h največje hitrosti pravijo podatki, praksa pa razkriva, da je to več kot dovolj v vseh razmerah, tudi z osmimi potniki v vozilu. Navora je veliko in vsa pospeševanja so vedno lahkotna, 9-stopenjski menjalnik ima sicer skoraj toliko prestav kot kakšen tovornjak, a se med njimi sprehaja hitro in elegantno, vedno zna tudi izbrati najustreznejšo, ne glede na režim vožnje. Edino poraba ni na strani najmanj žejnih, okoli deset litrov pričakujte.

Konkretna prenova mu je torej dobro dela. Sploh spredaj izgleda še dosti bolj moderno in v tem trenutku je tole najbrž najboljši družinski kombi, ki ga lahko kupite. Razen škripanja enega dela armaturne plošče in tistih previsokih vzglavnikov mu tehnično ne morem zameriti ničesar. Je izjemno udoben, s štirikolesnim pogonom vedno in povsod suveren ter uglajen, je pa cena tista, ki vam bo orosila oko in izsušila denarnico. Ampak tako je, če hočete najboljše, sicer pa so za polovico tega zneska na voljo tudi podobno veliki konkurentje. Ne pozabite, tole sploh ni najdražji V v ponudbi, kje pa, krepko preko sto tisočakov vas lahko stane, če boste zjutraj vzeli preveliko tableto za pogum in se odpravili v salon po nakupih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz V 300 d 4MATIC AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 176 (239) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 + 30 od 1.600 do 2.400
menjalnik samodejni, devetstopenjski, 9G-tronic
pogon na vsa štiri kolesa, 4MATIC
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5140 x 1928 x 1880
medosna razdalja v mm 3200
prtljažnik v litrih 1030
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2220 (980)
največja hitrost v km/h 214
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/6,3/6,8
poraba na testu v l/100 km 10,7
cena osnovnega vozila v EUR 43.600
cena testnega vozila v EUR 59.430
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 89.666

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Tvoja se pa voz v cliotu hahah
(pred 5 leti )
Ni slike
Dadox pravi:
Pa za tvojo mt
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Kot sem ze omenil....avto za geje
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |