Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Priključni hibrid z 802 'konji'

Mercedes-AMG S 63 E-performance

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Mercedes-Benzu so pokazali novo admiralsko ladjo razreda S. To je postal Mercedes-AMG S 63, ki se ponaša s priključnohibridnim pogonskim sklopom, ki ponudi kar 590 kW (802 KM) moči.
Priključni hibrid z 802 'konji'
Foto: Mercedes-Benz
6. 12. 2022 ob 6:00
Komentarjev: 0

Pri Mercedes-Benzu se kakopak spogledujejo z elektrifikacijo, posledično pa so izdali že kar nekaj popolnoma električnih modelov. Kljub temu se k sreči še vedno oklepajo svojih motorjev V8, ki jih bodo vgrajevali v najzmogljivejši mercedes-benz razreda S. To je odslej mercedes-AMG S 63 E-performance, ki se ponaša z novim priključnohibridnim sistemom, ki premore tudi 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Sistem premore kar 590 kW (802 KM) moči in 1.430 Nm navora, vendar takšen mercedes-AMG ni najzmogljivejši AMG v zgodovini. Sam bencinski motor proizvede 450 kW (612 KM) moči in 900 Nm navora, temu pa pomaga še elektromotor, ki lahko ob najboljših pogojih proizvede 140 kW (190 KM) moči in 320 Nm navora, vgrajen pa je na zadnjo premo. Sam elektromotor poganja elektrika iz baterijskega sklopa, ki pospravi 13,1 kWh elektrike, nameščen pa je nad zadnjo premo.

Sam pogonski sklop so inženirji Mercedes-Benza in divizije AMG izdelali v sodelovanju z ekipo Formule 1, ponuja pa do 34 kilometrov električne vožnje, kljub temu da ogromna limuzina tehta kar 2.595 kilogramov. Temu navkljub se zaradi moči lahko do 100 km/h požene v 3,3 sekunde, ob doplačilu pa lahko doseže hitrost 290 km/h. Moč se preko robotiziranega menjalnika z devetimi sklopkami prenaša na vsa kolesa, na zadnji premi pa je še elektronska delna zapora diferenciala in dodaten menjalnik z dvema prestavama, za potrebe elektromotorja. Zadnji menjalnik se pri hitrostih nad 140 km/h prestavi v višjo prestavo, da izboljša učinkovitost elektromotorja, sam bencinski motor pa se po potrebi lahko v tem primeru tudi izklopi.

Za zagotavljanje optimalne temperature 400-voltne baterije skrbi sistem za hlajenje s tekočino, ki je zasnovan za ohranjanje zmogljivosti in učinkovitosti pri različnih obremenitvah, voznik pa lahko izbira med štirimi stopnjami regeneracije energije, kar dodatno pripomore k učinkovitejši vožnji. Mercedes-AMG S 63 E-performance ima na voljo kar sedem različnih programov vožnje, vse od popolnoma električnega programa 'pure-electric' do 'sport +', ki otrdi tako krmilni sistem kot tudi vzmetenje, sam pogon pa v tem primeru ponudi tudi največ moči.

Poleg tega se mercedes-AMG S 63 E-performance lahko pohvali z najnajprednejšo tehnologijo podvozja z aktivnimi nosilci motorja, ojačano karoserijo in zračnim vzmetenjem s prilagodljivimi blažilniki. Sam sistem sproti prilagaja vse nastavitve med premikanjem, za dodatno stabilnost pa se pri hitrostih nad 120 km/h oddaljenost avtomobila od tal zmanjša za 10 milimetrov. S 63 E-performance premore še štirikolesno krmiljenje, da postane 5,3 metra dolga limuzina bolj okretna, pri čemer se pri hitrostih nad 100 km/h zadnji kolesi premikata v isto smer kot sprednji, za dodatno stabilnost, pri nizkih hitrostih pa se zadnji kolesi premikata do 2,5 stopinje v nasprotni smeri sprednjih koles.

Da bo že na daleč opazno, da gre za posebno zverino, premore S 63 E-performance posebno masko in bolj dinamična odbijača, štiri izpušne cevi na zadku in drugačne stranske pragove. V osnovi bo najzmogljivejši razred S obut v 21-palčna kovana platišča.

V notranjosti ni večjih sprememb v primerjavi s klasičnim razredom S, je le nekaj drugačnih materialov z logotipi AMG v naslonih za glave. Poleg tega je S 63 E-performance na voljo samo s štirimi razkošnimi sedeži, dva še bolj prefinjena sta v zadnjem delu avtomobila, zaradi dodatne baterije pa prtljažnik pogoltne 'samo' 305 litrov tovora. V notranjosti so seveda še digitalni merilniki in 12,3-palčni zaslon multimedijskega sistema na sredini armaturne plošče, ki premore dodatne grafike AMG. Posledično je na voljo tudi nekaj dodatnih športnih menijev, ki med dirkanjem prikazujejo dirkaču pomembne parametre. K temu lahko dodate še projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo in cel kup drugih tehničnih bombončkov, vse skupaj pa bo v Nemčiji stalo najmanj 180 tisočakov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |