Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poroka

Mazda6 sport combi CD125 TE plus

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Za naše dedke, babice in njihove starše je veljala poroka za simbol ljubezenske združitve moškega in ženske. Radi rečemo, da so bili 'tisti časi' bolj prizanesljivi do življenja v takšni skupnosti in nasploh precej manj stresni. Dandanes se tako vse manj in manj mladih odloča zanjo. Izgovori so različni, največkrat sta kriva denar ali preprosto pomanjkanje motiva. S tole belo nevesto je drugače.
Poroka
Foto: Matej Mihinjač
5. 5. 2010 ob 14:43
Komentarjev: 0
video test mazda6 sport combi CD125 TE plus
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z njo bi se poročil prav vsak, tudi brez bogate dote. Okusi so različni, zato širšega ljudstva niti nima smisla prepričevati, da gre ravno v tem primeru za najlepšo nevesto. Zagotovo pa gre za dinamičen dizajn, za katerim se obrača staro in mlado. Zdi se, da je bila bela barva ustvarjena kot nalašč za avtomobile iz daljnega vzhoda.

Notranjost na prvi pogled sicer ne daje prav zanimivega vtisa, za volanom, ko ga nastavite v ugoden položaj, si popravite sedeže in umerite ogledala, pa ugotovite, da gre za odlično premišljen delovni prostor. Neroden je le skupek gumbov na volanu, ki ukazuje potovalnemu računalniku in drugim napravam; odlično je, da vsemu lahko ukazujete na enem mestu, le malo manj bi lahko Japonci zakomplicirali zadevo. Prostora je več kot dovolj spredaj in zadaj, v prtljažnik gredo brez posebnega truda še vsa poročna darila in inštrumenti za muzikante. Pograjati gre edino sedeže, ki bi lahko bili nekaj bolj ergonomični.

Moški dobro vemo, kako je z našimi izbrankami. Če z njimi delamo v svilenih rokavicah, ob večerih pred kaminom v našem objemu predejo. Če pa smo z njimi nekaj bolj grobi, nas pod odejo čakajo kot ledene kocke hladne noge in večkrat prežvečeni izgovor, kako jo ravno danes neznosno boli glava. Mazdina nevesta se obnaša prav tako. Vrača točno to, kar dobi. Ni ena izmed tistih z željo po dragih torbicah in razkošnih večerjah. Z nafto je precej racionalna, kljub cementni nogi ne popije več kot sedem litrov. 92 kilovatov se ne zdi pretirano veliko, kljub vsemu pa 'kljuseta' vlečejo v pravo smer. Pomanjkanje moči se opazi edino pri počasnejši vožnji v nizkih vrtljajih in pri hitrem pospeševanju.

Naziv sport combi je dobila z razlogom. Krmiljenje je natančno, hitro in lepo obteženo, nesramno vzburjajoče spominja na tistega iz športne MX-5. Menjalnik tudi ni veliko slabši, tako kot volan je hiter in natančen, od sebe daje soliden občutek, kot da je izdelan za večno. Podvozje je na nivoju limuzine, zato je jasno, da mazdo6 vozijo srečni 'fotri'. Med ovinki je milo rečeno atletinja, škoda le, da za 27.990 evrov v paketu ni parkirnih tipal, ki so pri tako velikem avtu skoraj nujno potrebna.

Za takole nevestico ni treba seči globoko v žep, sploh če snubec nanjo računa dolgoročno. Kot že rečeno, ni razvajena, popije največ 7 litrov nafte na sto prevoženih kilometrov. Na račun pomanjkanja 'konjičkov' ji ne zmanjkuje libida. Lepota je sicer pregovorno v očeh opazovalca, nihče pa najbrž ne more reči, da ga pusti hladnega. Saj ga tudi ne more, ko pa je cena ugodna in oprema bogata.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 sport combi CD125 TE plus
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2183
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 3500
največji navor v Nm pri vrt./min 310 pri 1600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4765 x 1795 x 1490
medosna razdalja v mm 2725
prtljažnik v litrih 1351
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (635)
največja hitrost v km/h 192
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/4,8/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,0
cena osnovnega vozila v EUR 21.590
cena testnega vozila v EUR 27.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.477

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |