Poroka
Mazda6 sport combi CD125 TE plus
Z njo bi se poročil prav vsak, tudi brez bogate dote. Okusi so različni, zato širšega ljudstva niti nima smisla prepričevati, da gre ravno v tem primeru za najlepšo nevesto. Zagotovo pa gre za dinamičen dizajn, za katerim se obrača staro in mlado. Zdi se, da je bila bela barva ustvarjena kot nalašč za avtomobile iz daljnega vzhoda.
Notranjost na prvi pogled sicer ne daje prav zanimivega vtisa, za volanom, ko ga nastavite v ugoden položaj, si popravite sedeže in umerite ogledala, pa ugotovite, da gre za odlično premišljen delovni prostor. Neroden je le skupek gumbov na volanu, ki ukazuje potovalnemu računalniku in drugim napravam; odlično je, da vsemu lahko ukazujete na enem mestu, le malo manj bi lahko Japonci zakomplicirali zadevo. Prostora je več kot dovolj spredaj in zadaj, v prtljažnik gredo brez posebnega truda še vsa poročna darila in inštrumenti za muzikante. Pograjati gre edino sedeže, ki bi lahko bili nekaj bolj ergonomični.
Moški dobro vemo, kako je z našimi izbrankami. Če z njimi delamo v svilenih rokavicah, ob večerih pred kaminom v našem objemu predejo. Če pa smo z njimi nekaj bolj grobi, nas pod odejo čakajo kot ledene kocke hladne noge in večkrat prežvečeni izgovor, kako jo ravno danes neznosno boli glava. Mazdina nevesta se obnaša prav tako. Vrača točno to, kar dobi. Ni ena izmed tistih z željo po dragih torbicah in razkošnih večerjah. Z nafto je precej racionalna, kljub cementni nogi ne popije več kot sedem litrov. 92 kilovatov se ne zdi pretirano veliko, kljub vsemu pa 'kljuseta' vlečejo v pravo smer. Pomanjkanje moči se opazi edino pri počasnejši vožnji v nizkih vrtljajih in pri hitrem pospeševanju.
Naziv sport combi je dobila z razlogom. Krmiljenje je natančno, hitro in lepo obteženo, nesramno vzburjajoče spominja na tistega iz športne MX-5. Menjalnik tudi ni veliko slabši, tako kot volan je hiter in natančen, od sebe daje soliden občutek, kot da je izdelan za večno. Podvozje je na nivoju limuzine, zato je jasno, da mazdo6 vozijo srečni 'fotri'. Med ovinki je milo rečeno atletinja, škoda le, da za 27.990 evrov v paketu ni parkirnih tipal, ki so pri tako velikem avtu skoraj nujno potrebna.
Za takole nevestico ni treba seči globoko v žep, sploh če snubec nanjo računa dolgoročno. Kot že rečeno, ni razvajena, popije največ 7 litrov nafte na sto prevoženih kilometrov. Na račun pomanjkanja 'konjičkov' ji ne zmanjkuje libida. Lepota je sicer pregovorno v očeh opazovalca, nihče pa najbrž ne more reči, da ga pusti hladnega. Saj ga tudi ne more, ko pa je cena ugodna in oprema bogata.
tehnični podatki | mazda6 sport combi CD125 TE plus |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2183 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 92 (125) pri 3500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 310 pri 1600 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4765 x 1795 x 1490 |
medosna razdalja v mm | 2725 |
prtljažnik v litrih | 1351 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1500 (635) |
največja hitrost v km/h | 192 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,0/4,8/5,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.590 |
cena testnega vozila v EUR | 27.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 28.477 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!