Za novi mercedes-benz EQE SUV so nadrejeni dejali, da je povsem drugačen avtomobil kot EQS SUV, saj nagovarja mlajše kupce, kljub temu pa pričakujemo kar zajetno ceno. Drobovje bo enako kot pri električni limuzini EQE, kjer baterija pohrusta 90,6 kWh elektrike (100 kWh bruto), vstopni EQE 350 pa ponuja 215 kW (292 KM) in 530 Nm navora, kar en elektromotor prenaša na zadnji kolesni par. Štirikolesni pogon omogočata AMG EQE 43 4matic, kjer dva elektromotorja ponudita 350 kW (476 KM) moči in 858 Nm navora, tudi najbolj zmogljiv AMG EQE 53 4matic+, kjer elektromotorja ponudita od 460 kW (625 KM) do 505 kW (687 KM) in od 950 do 1.000 Nm navora.
Vizualno vas bo EQE SUV zelo spominjal na večji EQS SUV, seveda pa je v vseh pogledih manjši. Od večjega brata je krajši za 26 centimetrov, skupno pa meter v dolžino pokaže 3.863 milimetrov. Širok je 1,94 metra, tako da tudi v notranjosti ponuja veliko prostora. Za osvetljevanje so spredaj zadolžene LED luči, ki sta povezani z LED trakom, svetlobni podpis pa je z dvema svetilnima elementoma tudi podoben tistemu pri limuzini EQE, saj EQS premore tri. Obraz avtomobila zaokroža velika zaprta maska z ogromno zvezdo.
Na voljo bodo platišča v velikosti od 19 do 22 palcev, ob strani pa bo vedno še srebrna stopnička, ki se bo zavoljo boljše aerodinamičnosti vozila lahko skrila v plastičen okvir. Na zadku je seveda LED trak čez celotno širino avtomobila, vsak EQE SUV pa bo premogel še električna prtljažna vrata, za katerimi se skriva prtljažnik s prostornino 520 litrov. Polnilne kable bo treba spraviti v prtljažno dno, saj tako kot EQA, EQB in EQS tudi EQE SUV pod sprednjim pokrovom ne ponuja prostora za shranjevanje.
V notranjosti je tako kot pri ostalih novih električnih mercedesih zelo futuristična armaturna plošča, ki je enaka kot tista v EQS. Sestavljena je iz treh velikih zaslonov, takisto pa je vgrajen še zvočni sistem Dolby Atmos za skoraj kinematografski prostorski zvok, ki ga boste veseli med polnjenjem avtomobila. Slednje je zelo sofisticirano, saj EQE SUV omogoča polnjenje z močjo 170 kW preko enosmernega toka, zaradi česar se lahko baterija napolni od 10 do 80 odstotkov v 30 minutah. Poleg tega se niso odločili za 800-voltno omrežje, kar je bilo sicer cenejše, poleg tega pa so to storili tudi zaradi pomanjkanja infrastrukture. Obenem EQE SUV omogoča hitro polnjenje v večjem razponu napolnjenosti baterije, ne samo prvih 10 odstotkov. S polno baterijo bo mogoče prevoziti tudi več kot 550 kilometrov, vse pa je odvisno od moči in paketa opreme, tako da bi najmočnejši EQE SUV lahko prevozil samo do 420 kilometrov.
Na voljo bo cel kup varnostnih sistemov, med drugim samodejno zaviranje v sili in ohranjanje voznega pasu, torej tudi omogočena delna samodejna vožnja. Ob doplačilu bo na voljo tudi štirikolesno krmiljenje, ki bo obračalni krog EQE SUV zmanjšalo na samo 10,5 metra, kar je manj kot pri fordu focus. Vstopni mercedes-benz EQE SUV bo stal okoli 105.000 EUR, prva različica s štrikolesnim pogonom najmanj 150 tisočakov, v garažah lastnikov pa bo maja prihodnje leto.