Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dobra otroška kolesarska čelada ni draga

Test kluba ADAC in organizacije Stiftung Warentest

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Iz Nemčije prihaja novica o izsledkih nedavno izvedenega testa otroških kolesarskih čelad, ki sta ga s skupnimi močmi izvedla klub ADAC in Stiftung Warentest, nemška organizacija za zaščito potrošnikov.
Dobra otroška kolesarska čelada ni draga
Foto: ADAC, Stiftung Warentest
28. 3. 2022 ob 6:00
Komentarjev: 0

Ključna ugotovitev tega testa je, da za resnično dobro otroško kolesarsko čelado ni potrebno odšteti veliko denarja. Ponudba otroških kolesarskih čelad na nemškem tržišču je velika, zato se kupci težko odločijo glede nakupa najprimernejše kolesarske čelade za njihove otroke. Nemci so tokrat testirali 18 različnih izdelkov s prodajnimi cenami v razponu od 12 do 100 evrov. Žal se je tudi tokrat pokazalo, da vam veliko odštetega denarja za otroško kolesarsko čelado ne more samodejno zagotoviti dobre zaščite otroške glave ob morebitnih padcih s kolesi. Lep primer te trditve predstavlja izdelek, ki ga za samo 12 evrov lahko kupite v trgovinah podjetja Lidl. Njihov model 'Crivit' (št. artikla: 366848) se je v končni uvrstitvi celo znašel med petimi najbolje ocenjenimi (druga najboljša možna ocena 'gut') otroškimi kolesarskimi čeladami, in to v družni izdelkov z občutno višjimi nemškimi prodajnimi cenami (od 50 do 75 evrov). Povsem na drugem koncu cenovnega spektra najdete otroško kolesarsko čelado znamke POC (model 'POCito Crane MIPS'), ki vas bo ob nakupu ožela za 100 evrov, čeprav se je v skupni razvrstitvi uvrstila na prav nič ponosno 16. mesto. Od te čelade sta slabši samo čeladi znamk Prophete (model 'Kinder-Fahrradhelm', št. artikla: 0923, 20 evrov) in Cube (model 'Linok X Actionteam', 45 evrov). Izdelek znamke Cube si je ob tem celo prislužil najslabšo možno oceno 'mangelhaft' (pomanjkljivo), zato se mu ob iskanju primerne zaščite za vaše otroke raje izognite.

Čeprav so Nemci ob tokratnem testiranju otroških kolesarskih čelad upoštevali 4 kriterije (zaščita pred poškodbami, priročnost (odnosno udobje nošenja), odpornost na vročino in sestava materialov) so se seveda najbolj posvetili varnosti (zaščita pred poškodbami), ker je to najvažnejši kriterij, ki je testirani čeladi ob skupni oceni zagotovil 50 odstotkov možnih točk, ker lahko ob padcu, odnosno prometni nesreči, zelo omili ali pa celo prepreči možnost nastanka poškodb otroške glave. Tako dobro zaščito vam lahko zagotovita edino izdelka znamk Abus (model 'Youn-I 2.0', 50 evrov) in Casco (model 'Mini 2', 55 evrov), izdelek znamke Lidl je v tem pogledu malenkostno slabši, vendar enako dober kot podobno dobro ocenjen izdelek znamke Alpina (model 'Pico Flash'), ki je občutno dražji (50 evrov) od kolesarske otroške čelade znamke Lidl. Kljub splošno pozitivnim ocenam čelad so Nemci ob tem testu opozorili na še vedno pereč problem slabe vidljivosti kolesarjev ob nošnji čelad v primerih poslabšane vidljivosti, ker večina testiranih čelad ni zadostno opremljenih z reflektorji svetlobe ('mačja očesa') ali pobarvanih v barvah, ki ponoči reflektirajo svetlobo. V primeru izdelkov znamk Hamax (model 'Thundercap', 50 evrov) in Lazer (model 'Gekko', 50 evrov) je to privedlo do občutne izgube točk ob ocenjevanju in posledično slabe uvrstitve obeh čelad.

Omenili so tudi primer čelade znamke Cube (model 'Linok X Actionteam', 45 evrov), ki je izdelana iz škodljivih (toksičnih) materialov za otroke, zato je ta otroška čelada na koncu dobila najslabšo možno oceno. Po škodljivosti uporabljenih sestavin pri izdelavi čelade so omenili tudi izdelek znamke POC. Žalostno pri tem je, da gre v tem primeru za zelo drago čelado (100 evrov), ki ni sposobna dobro zaščititi otroške glave, poleg tega je njeno nošenje zaradi sestave uporabljenih materialov pri izdelavi lahko resnično škodljivo za otroka tudi brez padca.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |