3. del - Domžale
Modri volan
Teoretičnega dela se Domžalčani niti malo niso bali in so bili precej živahni. Vsi so odgovarjali, tako da smo potrebovali kar nekaj vprašanj, da so se štirje uvrstili v praktični del. Prvi je dosegel tri pravilne odgovore Tilen, sledili so mu Nik, Marcel in na koncu še Kevin.
V prvi nalogi so tekmovalci zopet zamenjali Goodyearov avtomobilski plašč, in sicer letnega z zimskim, začel pa je Tilen, ki sicer ni bil najbolj navdušen nad tem, vendar se je naloge vseeno lotil zbrano in Goodyearov letni plašč zamenjal za zimskega zelo hitro, v času 3 minute 23 sekund in 20 stotink. Za Tilnom je na vrsto prišel Nik, ki pa je imel nekaj težav najprej z ventilčkom, potem pa še s ponovnim nameščanjem kolesa, zaradi česar je izgubil kar nekaj časa. Štoparica je pokazala 4 minute 45 sekund. Ampak nič še ni bilo izgubljeno, ker še nismo vedeli, v kolikšnem času bosta nalogo pravila Marcel in Kevin. Sreča se ni držala niti Marcela, ki je nalogo sicer opravil hitreje kot Nik pred njim, vendar med hitenjem ni opazil, da ni pravilno napolnil pnevmatike, ki se ni lepo ulegla na platišče. Sledilo je slabo sporočilo, kljub času 4 minute 31 je bil diskvalificiran. Kot zadnji se je naloge lotil Kevin, ki pa je bil precej nervozen, saj si je nadvse želel uvrstiti naprej. Vsi smo videli, da je zelo spreten, trema pa je že marsikoga ustavila pred napredovanjem. S časom 3 minute 54 mu je uspelo.
Finalista sta bila torej znana, nato pa ju je čakala še na videz ne tako težka naloga. Zamenjati sta morala sprednjo levo žarnico z rezervno novo. Začel je Tilen, za to nalogo pa nismo uporabili nobenega specialnega Uniorjevega orodja, dovolj so bile le spretne roke. Jure Kočar z AMZS nam je povedal, da žarnice pregorijo, ker imajo svojo življenjsko dobo, pregorijo pa tudi zaradi drugih razlogov kot so slabi življenjski pogoji, slabi električni spoji, posledično pregrevanje pa še kaj bi se našlo. Življenjska doba je nekje 15 do 20 tisoč km. Če to pretvorimo v čas, rečemo, da je v enem letu ne zamenjamo niti dvakrat.
Tilen je pokazal, kako hitra je lahko zamenjava žarnice in pokrov motorja je bil znova zaprt. Sledil je seveda še test, če jo je pravilno priključil. Tudi Kevin z menjavo ni imel posebnih težav. Pri ibizi je namreč za žarometi dovolj prostora, da ni potrebno sneti celotne luči ali celo odbijača kot pri nekaterih avtomobilih, zato tukaj šteje le spretnost. In kot je pokazal, mu gredo tudi takšna bolj fina dela odlično od rok in prstov. Malo ga je na koncu namučil le varovalni pokrovček na notranji strani žarometov. Kljub temu pa ni izgubil veliko časa.
V zgornjem videu si poglejte, kako se je vse skupaj razpletlo in kdo je tisti, ki se bo konec leta z zmagovalci iz ostalih šol potegoval za krasen Uniorjev voziček, ki vsebuje kar 330 kosov orodja.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!