Longerback
Audi A1 sportback 1.6 TDI ambition
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Prestižni malček je morda res nastal kot posledica uspeha minija. Tudi za A1 lahko zapišem, da je precej posrečen, če je barva malo bolj izrazita in kolesa primerno velika. Ampak nekatere kupce je zmotilo ravno to. Da je preveč mini. In kaj narediti? Nič lažjega kot to, dodati še en par vrat! Zadeva v resnici seveda ni tako enostavna in pri Audiju zato ta model imenujejo kar sportback. Da je jasno ločen od trivratnega. Ne vem sicer, kaj je tukaj športnega, ker je že v osnovi trivratni bolj dinamičen na izgled, pri večjih Audijevih modelih pa ta oznaka pomeni bolj položen zadek, zato bi ga jaz poimenoval... longerback?
Za dodaten par vrat boste doplačali 500 evrov, še bolj zanimivo pa je, da v dolžino merita čisto enako, še vedno slabih 5 centimetrov manj kot 4 metre. Le v višino in širino je pridobil nekaj milimetrov (6), trik pa je v strehi, ki so jo malo podaljšali in dodali še eno majhno okno. Zdaj se bo lažje vozil še kakšen dodaten potnik, posebnega udobja pa na zadnji klopi vseeno ne pričakujte. Vsaj na daljših poteh ne. Ker se zadaj sedi malo višje, se vsaj ne boste počutili tako utesnjeno, sicer je pa prostora, kot se od takšnega malčka pričakuje, veliko le za sprednja potnika.
Motor je glasen a varčen, na testu je porabil od 5,5 do 6 litrov na 100 kilometrov. Cena pa… Hja, v bistvu se mi ne zdi pretirana. Osnovni stane 17 tisoč evrov, s tem motorjem malo čez 20 in z vso testno opremo, ki je ne potrebujete, skoraj 27. Jasno, glede na centimetre je veliko, ampak to je drugačen primerek kot pol cenejši konkurenti. In prav je tako, da tudi tisti z nekaj več denarja in željo po malčku lahko izbirajo.
tehnični podatki | audi A1 sportback 1.6 TDI ambition |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 od 1.500 do 2.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3954 x 1746 x 1422 |
medosna razdalja v mm | 2469 |
prtljažnik v litrih | 270 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1240 (415) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 4,4/3,4/3,8 |
poraba na testu v l/100 km | 5,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.650 |
cena testnega vozila v EUR | 21.600 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 26.806 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!