Za polovico vrtca
Citroën grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Takšnih avtov običajno ne potrebujemo niti prvo leto, ko je za otroka s sabo potrebno vlačiti še plenice, oblekice, velik voziček in kup ostale krame. Družin s tremi ali več otroki je sila malo, po cestah pa vseeno ogromno enoprostornikov. Ker vsak drug meni, da ga potrebuje.
Sicer pa nasploh grand C4 picasso je uporaben avtomobil, hvalim nizek rob vrat in veliko steklenih površin, ker to pomeni, da bodo otroci vsaj pet minut dlje buljili naravo in ne bodo takoj sitnarili, pogrešam pa drsna vrata na boku, ker gre ravno za daljšo izvedenko in bi bila slednja že smiselna. Spredaj je še dovolj odlagališč, da boste lahko pospravili vse pijače in sendviče za hordo otrok zadaj.
Trend zadnjih let je, da se morajo enoprostorniki po voznih lastnostih skoraj kosati s športnimi vozili in všeč mi je, da C4 v tem pogledu odstopa. Dejstvo je, da mora biti takšen avtomobil in tale vsekakor je. Spominja me na renaulta espace, tako mehak je, ampak je občutek na volanu mnogo boljši in dejansko se avtomobil povsem dovolj lepo pelje. Udobje je pomembno, da družina ne bo na cilj prišla vsa prerukana in otroci pobruhani.
Vam pa vsekakor priporočim turbobencinski motor THP155, ker je zelo uglajen, dovolj zmogljiv in porabi med osem in devet litrov. Seveda bo večina izbrala katerega izmed dizelskih pogonskih strojev in v primeru, da boste delali veliko kilometrov, to tudi je smotrno. Je pa vsekakor tak bencinski motor bistveno prijetnejši in bolj uglajen. In sam bi vsekakor vzel še samodejni menjalnik, ki je v tem večjem C4 picasso običajni klasični in ne robotiziran ročni, kakršnega smo imeli na testu krajšega C4 picasso. Deluje zelo uglajeno, sem ga vozil na premieri, tudi ta ročni nislab, ampak tisti bolj povečuje lagodje.
tehnični podatki | citroen grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6 |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 115 (156) pri 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 1.400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na prednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4597 x 1826 x 1638 |
medosna razdalja v mm | 2840 |
prtljažnik v litrih | 130/645/705 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1311 (789) |
največja hitrost v km/h | 209 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,2/4,8/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,4 |
cena osnovnega vozila v EUR | 19.720 |
cena testnega vozila v EUR | 25.400 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 32.720 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!