Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Za polovico vrtca

Citroën grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6

Avtor prispevka: Anže Jereb
Moram priznati, da enoprostorniki niso moja najljubša avtomobilska oblika. Večkrat celo zaradi lastnikov in ne toliko zaradi avtomobilov samih. V večini primerov namreč za ta vozila ne vidim potrebe, ker ob enem ali dveh otrokih tako velikega avtomobila ne potrebuje nihče.
Za polovico vrtca
Foto: Gašper Miš
18. 8. 2014 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

novi grand C4 ni več ladja na kolesih, temveč se pelje presenetljivo dobro
prostora je veliko, predvsem spredaj je ogromno uporabnih odlagališč
armaturna plošča je zanimiva in dobro sestavljena ter pregledna
velika stekla omogočajo odlično preglednost
pritrjevanje otroških sedežev je z uporabnimi sidrišči isofix enostavno
motor je odličen, dovolj tih in zelo prožen
oblika je sicer stvar okusa, a je navzven avtomobil vsekakorsimpatičen
sprednja sedeža sta bogato nastavljiva in udobna
v primeru, da delate veliko kilometrov, morda dizelski motor ni slaba odločitev
na boku bi raje imeli drsna vrata
zasloni na dotik zahtevajo preveč pritiskov in sistem je prepočasen
šesti in sedmi sedež ostajata zasilna
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (25 glasov)
video test citroën grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšnih avtov običajno ne potrebujemo niti prvo leto, ko je za otroka s sabo potrebno vlačiti še plenice, oblekice, velik voziček in kup ostale krame. Družin s tremi ali več otroki je sila malo, po cestah pa vseeno ogromno enoprostornikov. Ker vsak drug meni, da ga potrebuje.

Kupci jih imate očitno radi in zato je tule grand C4 picasso. 'Tavelik', je zadnjič rekel sosed. Ja, tavelik, ki ima skoraj 650 litrov prtljažnika, v katerem so se mi stresle vse vrečke iz trgovine, ker je tako ogromen in nima nobenih predelnih sten ali mrežic. Seveda moram njegovo prostornost pohvaliti, ker boste lenobno nastrojeni lahko otroški voziček kar nezložen zapeljali vanj in žena se bo lahko po mili volji zmišljevala, kaj vse bi vzela na dopust. Pri uporabnosti in prostornosti prtljažnika je grand C4 picasso eden boljših in to je lahko vodilo pri nakupu, če imate pač takšne prostorske zahteve.

Malo drugače pa je s prostorom za potnike. V prvi in drugi vrsti sedežev ga je dovolj, kaj drugega itak ni za pričakovati, ga pa je na zadnjih dveh (šestem in sedmem) sedežih za odrasle premalo. Ne glede na sodoben razvoj in učinkovitost v tem segmentu dovolj prostora ne ponuja noben predstavnik. Bo pa seveda dovolj za dva manjša otroka, če jih imate slučajno toliko. Ampak v tem primeru se bo zopet zataknilo pri prostoru za tovor, ki ga bo ob dvignjenih sedežih občutno manj.

Sicer pa nasploh grand C4 picasso je uporaben avtomobil, hvalim nizek rob vrat in veliko steklenih površin, ker to pomeni, da bodo otroci vsaj pet minut dlje buljili naravo in ne bodo takoj sitnarili, pogrešam pa drsna vrata na boku, ker gre ravno za daljšo izvedenko in bi bila slednja že smiselna. Spredaj je še dovolj odlagališč, da boste lahko pospravili vse pijače in sendviče za hordo otrok zadaj.

Trend zadnjih let je, da se morajo enoprostorniki po voznih lastnostih skoraj kosati s športnimi vozili in všeč mi je, da C4 v tem pogledu odstopa. Dejstvo je, da mora biti takšen avtomobil in tale vsekakor je. Spominja me na renaulta espace, tako mehak je, ampak je občutek na volanu mnogo boljši in dejansko se avtomobil povsem dovolj lepo pelje. Udobje je pomembno, da družina ne bo na cilj prišla vsa prerukana in otroci pobruhani.

Počutju znotraj bi dal petico, ker je takšen, z opremo nabutan grand C4, res prepričljiv. Ogrevani in v vse smeri nastavljivi sedeži so enostavno odlični. Me pa moti isto, kot je zadnjič pri krajšem picassoju motilo Mateja in sicer zasloni na dotik. Jih je že lepo gledati, ker poživijo notranjost in izgledajo hudo moderno, niso pa uporabni, niti varni. Za vsako stvar je potrebno zaslon pritisniti večkrat in še slabo odzivno je vse skupaj. Verjetno najslabša stvar avtomobila.

Vam pa vsekakor priporočim turbobencinski motor THP155, ker je zelo uglajen, dovolj zmogljiv in porabi med osem in devet litrov. Seveda bo večina izbrala katerega izmed dizelskih pogonskih strojev in v primeru, da boste delali veliko kilometrov, to tudi je smotrno. Je pa vsekakor tak bencinski motor bistveno prijetnejši in bolj uglajen. In sam bi vsekakor vzel še samodejni menjalnik, ki je v tem večjem C4 picasso običajni klasični in ne robotiziran ročni, kakršnega smo imeli na testu krajšega C4 picasso. Deluje zelo uglajeno, sem ga vozil na premieri, tudi ta ročni nislab, ampak tisti bolj povečuje lagodje.

Predvsem pa, če že kupujete Citroënovega enoprostornika, potem priporočam takšnega granda. Je manj kot tisočaka dražji, precej bolj uporabniško prepričljiv, predvsem pa lepši od krajšega brata. Zelo samosvoj je, samo poglejte zadnje luči, krajši pa je zadaj kot golf. In s tako bogato opremo exclusive bo tudi nadvse prepričljiv in prijeten, seveda pa ne najbolj poceni. Točno takšen stane nekaj manj kot 32.000 EUR, pa sem vam priporočil še samodejni menjalnik, kar bi ceno še nekoliko dvignilo. Precej denarja, ampak je tudi grand C4 zelo prepričljiv, če seveda potrebujete enoprostornika, sicer je vsak večji karavan podobno prtljažno razkošen in cenejši. Pa še bolje se pelje. Nima pa seveda dovolj sedežev, da boste na izlet peljali polovico vrtca.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroen grand C4 picasso THP 155 exclusive BVM6
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 115 (156) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 pri 1.400
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na prednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4597 x 1826 x 1638
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 130/645/705
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1311 (789)
največja hitrost v km/h 209
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/4,8/6,0
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 19.720
cena testnega vozila v EUR 25.400
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 32.720

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |