Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Lepa prihodnost

Citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream

Avtor prispevka: Pavel Furlan
Citroën C3 picasso. Posebnež med malimi enoprostorčki. Definitivno najbolj ekstravaganten. Tako med konkurenco, kot tudi v domači hiši. Prav zato je zlahka vsakomur všeč. Najprej po prepričljivem dizajnu, potem po prostornosti in nenazadnje tudi po opremljenosti.
Lepa prihodnost
Foto: Matej Mihinjač
1. 4. 2010 ob 11:16
Komentarjev: 0
test citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, duška so si oblikovalci dali pri kreiranju tega avtomobila in so po dejansko posrečenih rešitvah napravili tisto, kar si ni, razen pri sejemskih prototipnih izvedenkah, upal še nihče. No, izraz 'spacebox', ki se na veliko uporablja pri promociji tega malega picassoja, zadane opis avtomobila 'v nulo'. Privlačnost se skriva v igračasti obliki ravnih površin ter oblih vogalov. Avantgardnost prefinjenih detajlov pa dopolnjuje značilen Citroënov francoski šarm. C3 picasso tako izgleda kot najljubši avtomobilček iz lego kock.

Ta igrivost oblikovalskih potez se seveda v polni meri nadaljuje tudi v notranjosti avtomobila. Najbolj 'space' je v kabini, poleg veliko ponujene prostornosti in zračnosti, seveda ogromna armaturna plošča, ki je oblikovana po vzoru kokpitov vesoljskih ladij. Torej: tam daleč spredaj v sredini osrednji zaslon z vsemi potrebnimi merilniki in informacijami, potem široka plošča z navzven izbuljenimi oglatimi šobami za zračenje kabine ter nato v vertikali na žalost standardna PSA-jeva sredinska konzola s preveč razdrobljenimi gumbi in posledično slabo preglednostjo nad komandami. Vse pohvale si zasluži tudi izbira kvalitetnih materialov ter prijetnih barvnih odtenkov, vključno z bogato opremo, ki jih s paketom 'exclusive' ponuja takšen C3 picasso. Všečen je tudi z oranžno nitjo šivan usnjen volanski obroč, ki dobro leži v rokah, a ga na žalost izdaja preveč posredno delovanje krmilnega sistema.

No, obregniti pa se gre v obliko ter dimenzije sedežev. Na žalost je pri tem delu avtomobila dizajnerjem idej o vesoljskih plovilih zmanjkalo, zato so obloge le-teh profilirane povsem konzervativno, hkrati pa so 'ga usekali mimo' tudi s prekratkimi in preozkimi sedišči, kot da se bodo na njih vozili zares samo otroci. Sicer pa C3 picasso s prostornostjo nima težav. Prostora je tako pri nogah kot v ramenskem delu in nad glavo dovolj, da se niti dvometraši tu ne bodo pritoževali. V notranjosti se skriva veliko velikih predalov, predalčkov in odlagalnih mest. Prtljažni prostor z zelo uporabnim dvojnim dnom je zaradi vzdolžno pomične zadnje klopi enostavno povečljiv, zaradi visoke strešne linije in še višje odpirajočih se vrat pa ugaja lahkemu nakladanju večjih predmetov. Ko že govorimo o vratih, moram omeniti tudi hibo avtomobila; na vsa štiri stranska vrata so Citroënovi inženirji pozabili vgraditi omejevalnik hoda, ki drži vrata v določeni poziciji. In zato se vrata vedno že z najmanjšo silo odprejo do konca in se tam ustavijo z neprijetnim pokanjem. Če pa vas pri odpiranju preseneti z nenapovedano pomočjo še vipavska burja, bodo obiski v avtoličarski delavnici postali redni.

Vožnja s tem avtomobilom prija. Zaradi občutka zračnosti in preglednosti; posebej gre pohvaliti ozka A-stebrička, ki sta povsem nemoteča pri pogledu naprej, ter ogromni vzvratni ogledali, ki omogočata zares dobro preglednost avtomobilskih bokov. Potem zaradi uglajeno nastavljenega podvozja, katerega mehkobo kvari le prenizek presek atraktivnih sedemnajstpalčnih pnevmatik. In zaradi kultiviranosti turbodizelskega agregata z 1,6 litra gibne prostornine, ki s svojimi 80 kilovati moči ter 240 Nm navora pri 1750 vrt./min s pomočjo le petstopenjskega menjalnika povsem zadovoljivo opravlja svojo nalogo, pa čeprav postane pri višjih vrtljajih precej glasen in tako v kabini moteč. Živahnost je njegova vrlina, čeprav so zmogljivosti povprečne. Žeja pa niti ne, saj se v povprečju poraba giblje okrog 6,5 litra na 100 km.

Kakorkoli že, citroën C3 picasso je dober izdelek, ki med svojimi konkurenti postavlja nove meje v razredu. Da bi mu kdo vzel primat, se ne gre bati, kot se ne gre bati, da ne bo postal uspešnica. Morebiti ne po prodaji, kajti cenovno prekaša veliko večjih in zmogljivejših avtomobilov, po imenitnosti pa prav gotovo. In prav je tako.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki citroën C3 picasso exclusive HDi 110 FAP airdream
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1560
moč v kW (KM) pri vrt./min 80 (109) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 240 - 260 pri 1750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4080 x 1730 x 1620
medosna razdalja v mm 2540
prtljažnik v litrih 358 – 1505
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1333 (462)
največja hitrost v km/h 183
pospešek 0-100 km/h v s 12,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,1/4,9
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 13.040
cena testnega vozila v EUR 20.540
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.340

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |