Perfekcija, a samo senca predhodnika
BMW M850i xDrive coupe
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Nova BMWjeva osmica zamenjuje oziroma nadgrajuje šestico in če bi zopet dobila oznako 6, bi si na testu prislužila celo boljšo oceno. Osmica pa je pri BMWju vedno pomenila nekaj posebnega. Celo tako posebnega, da je prejšnja postala eden od redkih legendarnih avtov, ki me še danes vznemirja. Če se mimo mene pelje 850 CSi, od razburjenja skoraj kričim. Če bi imel še vedno svojo sobo, bi bil na steni gotovo tudi plakat tega avta.
Vedeti morate, da takšen M850i stane skoraj 170.000 EUR, kar je res še vedno pol ceneje od ostalih podobno zmogljivih GTjev.
Vedeti morate, da takšen M850i stane skoraj 170.000 EUR, kar je res še vedno pol ceneje od ostalih podobno zmogljivih GTjev, vseeno pa so to tako visoki zneski, da so kupci upravičeno zelo zahtevni. Ne samo tehnično, ker tukaj vse ’štima v piko’, želijo si nekaj več in to pokazati! In vedno čutiti, da so kupili poseben avtomobil, da jih ves čas razvaja delo inženirjev, ki so se potrudili posebej za njih.
Tehnološko si zasluži skoraj čisto petico, ker ne najdem niti ene tehtne stvari, ki ne bi bila odlična.
Na koncu testa pride ocena in ta je takšna, kot jo vidite. Tehnološko si zasluži skoraj čisto petico, ker ne najdem niti ene tehtne stvari, ki ne bi bila odlična. Notranjost je itak cela umetnija, sedeža še posebej, vozniško je odličen, gre kot satan, opreme je ogromno, zasloni so uporabni. Ne zaigra pa na moja čustva, kot bi pri tej ceni moral, ali še bolje, kot bi moral ob tako ikonični oznaki. Zato ta ne bo nikoli na steni moje spalnice. Tudi če bi mi žena dovolila.
tehnični podatki | BMW M850i xDrive coupe |
vrsta motorja | turbobencinski, osemvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 4395 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 390 (530) od 5.500 do 6.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 750 od 1.800 do 4.600 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski, steptronic |
pogon | na vsa štiri kolesa, xDrive |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4851 x 1902 x 1346 |
medosna razdalja v mm | 2822 |
prtljažnik v litrih | 420 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1965 (430) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 3,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 13,1/7,9/9,8 |
poraba na testu v l/100 km | 17,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 113.800 |
cena testnega vozila v EUR | 152.300 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 168.528 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!