Gozdar je dobil superge
Subaru forester 2.0D-L exclusive
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Tudi dizelski motor je vrhunski. Slišati je malo bolj robato, ker je bokserski, še vedno edini takšen na svetu, in meni je ta zvok všeč. Lepo potegne že od prostega teka naprej, čeprav se večina moči sprosti šele nad 2 tisoč vrtljaji. Takrat se zdi, da je moči pod pokrovom spredaj še bistveno več kot 108 kilovatov, torej 147 'konjev'. In menjalnik je ravno prav izračunan, da ga lahko super podite po kakšni zaviti makadamski cesti. Res ga je užitek voziti in to obožujem pri vseh subarujih. Pravih subarujih, da ne bo pomote.
Potem je tukaj notranjost. Osebno me ne motijo njen izgled in materiali, ki so sicer boljši kot prej. Vse je v službi uporabnosti. Ampak, ker Subaru raje namenja denar v druge stvari, kot so motor in pogon, potem nič ne ostane za recimo multimedijski sistem, ki ga dela neka zunanja firma, in potem so gumbki tako majhni, da jih komaj pritisnete, ko se vozite. Tudi varno ni. Tukaj kupci audijev Q in BMW-jev X samo zamahnejo z roko, ker jim je še kako pomembno, v kakšnem okolju preživljajo svoj čas na cesti.
Je pa res tudi to, da tisti, ki ni vozil starega modela (in konkurence), ne bo vedel, da je tisti še bistveno bolj udoben in bo navdušen nad voznimi lastnostmi tega. Ker so med vsemi SUV-ji res v vrhu. Če ne na vrhu. Tudi motor je odličen in brez težav porabi manj kot sedem litrov in to ob stalnem štirikolesnem pogonu! Mene še vedno prepriča, zato se mi dobrih 40 tisoč evrov, kolikor stane z bogato opremo, niti ne zdi pretirano. Ni pa malo, to je jasno. Upam samo, da ne bo Subaru preveč podlegel brezveznim modernim trendom, ko vsi mislijo, da rabijo velike in visoke avtomobile za na cesto, potem pa ne bo več prav nobenega, ki bi se vsaj malo bolj spodobno lahko zapeljal po terenu. Ta se še lahko.
tehnični podatki | subaru forester 2.0D-L exclusive |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 108 (147) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 od 1.600 do 2.400 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4595 x 1795 x 1435 |
medosna razdalja v mm | 2640 |
prtljažnik v litrih | 505 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1556 (444) |
največja hitrost v km/h | 190 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,3/5,2/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 29.890 |
cena testnega vozila v EUR | 39.990 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 39.990 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!