Obleka ne naredi le človeka
Škoda octavia combi 2.0 TDI DSG elegance
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Če dam na stran dejstvo, da je karakterno ta avtomobil povsem suhoparen, ker je pač germansko dodelan in vse štima, ampak mi v njem srce ne zaigra, lahko povem, da je vseeno zelo prepričljiv. Prtljažnika je toliko, da bi lahko odprl selitveni servis in me tudi ne bi skrbelo, da bo avtomobil takoj popraskan, ker je elegantna podloga v bistvu lahko zelo robustna. Samo obrniti jo je treba na drugo stran in je. Zelo dobra ideja. Za zadnjimi sedeži oziroma pred prvimi je prostora dovolj, da bi otroci lahko delali prevale, če ste slučajno mislili, da so ogromen prtljažnik dobili na račun utesnjenosti potnikov.
Ker ima tokratna octavia combi med opremo skoraj vse, kar je sploh na voljo, notranjost deluje zelo bogato. Z usnjem na sedežih, s samodejnim menjalnikom DSG, z velikim zaslonom na dotik in pa dejansko z nasploh lepo pospravljeno in barvno zanimivo armaturno ploščo. Dva pomisleka imam vseeno. Zaslon je v mrzlem jutru malce protestiral in je moje dotike ignoriral, je pa lahko to samo napaka testnega avtomobila. Dvomim pa, da bi se odločil za ta sistem z izbiro voznega profila. Octavia se pelje precej suvereno, ampak vseeno naravnano k udobju in tile programi samo obstoječe stanje malo prevetrijo. Pri sportu recimo vrtenje volana postane pretežko in menjalnik ves čas drži vrtljaje visoko, kot da bi bil v kakšnem dirkalniku, eco pa je pravo nasprotje. Ob ponovnem zagonu tempomata potrebuje pol ure, da pospeši nazaj za tistih 20 km/h. Ker je pač 'eko', zato sem se ves čas vozil v programu normal in se mi je zdelo še najboljše. Zato tega sistema sam ne bi naročil.
Če se boste vozili veliko, priporočam tudi dvolitrskega TDI-ja, ker s 110 kilovati moči skrbi za prijetne zmogljivosti, porabi okoli šest litrov in je lepo prožen. Dejansko je celoten avtomobil zelo prijeten, malce bolj diskreten in umirjen. V primeru, da delate malo manj kilometrov, recimo manj kot 20.000 letno, pa vsekakor priporočam katerega od TSI-jev. Pravzaprav bi sam v vsakem primeru raje izbral bencinski motor, kljub nekoliko večji porabi goriva.
tehnični podatki | škoda octavia combi 2.0 TDI DSG elegance |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) od 3.500 do 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.750 do 3.000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4659 x 1814 x 1465 |
medosna razdalja v mm | 2686 |
prtljažnik v litrih | 610 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1292 (645) |
največja hitrost v km/h | 213 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,4/4,1/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.181 |
cena testnega vozila v EUR | 25.030 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 34.044 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!