4. del - Trbovlje
Modri volan
V Trbovljah se za avtoserviserja v treh letnikih uči dobrih 40 dijakov, sicer pa ima srednja tehniška in poklicna šola sedem programov. Fantje so poleg poguma pokazali tudi veliko mero znanja, saj smo potrebovali kar nekaj časa, da smo dobili prvega, ki je zapustil razred. Nekatera vprašanja so bil res težka, Anton pa je bil najhitrejši. Potem so mu sledili še Nejc, Sulejman in Edin, naredili smo skupinsko fotografijo in že je bil čas za naslednji izziv.
Anton je začel z menjavo plašča, nehote je zaradi nervoze naredil nekaj manjših napak, rezultat pa na koncu vseeno ni bil tako slab. Nato se je menjave plaščev lotil Nejc, ki je ohranil mirne živce in nalogo opravil suvereno in slabe pol minute prej kot Anton. Za njim je bil na vrsti Sulejman, ki je skušal ujeti čas, ki ga je postavil Nejc pred njim, torej 3:07, in štoparica je kazala, da mu bo mogoče uspelo, nato pa so se začele težave, najprej ni našel oznake, potem so se mu izmikali še vijaki in na koncu je še sam priznal, da je preveč hitel. Zadnji se je spopadel z Goodyearovim plaščem Edin, ki pa si je vzel za menjavo in namestitev preveč časa. Rezultat je bil zato čas, ki mu ni odprl vrat do naslednje naloge.
Prihaja zimski čas, v katerem akumulatorji zelo radi spustijo dušo. In verjetno se marsikdo med vami spomni, kako je bilo fino zjutraj priti do avtomobila, mudilo se vam je v službo, obrnete ključ in nič, ker je bil akumulator prazen. Ravno zato sta ga Anton in Nejc v zadnji nalogi zamenjala. Za nalogo sta uporabila standardno Uniorjevo orodje, se pravi ragljo z ustreznim podaljškom ter nasadni ključ 13 in natični vijač 10. Prvi je začel tisti, ki je imel slabši čas pri prvi nalogi in to je bil Anton. Najprej je snel minus-sponko, da je prekinil povezavo med šasijo in akumulatorjem, ki je del originalnih Seatovih nadomestnih delov – njegovo ceno lahko vedno preverite na spletni strani www.vednovredno.si – sam akumulator oziroma galvanski člen pa menjamo zaradi iztrošenosti. Povprečna doba je nekje 4 do 5 let, prva vgradnja pa navadno traja malo dlje, vse do 10 let. Največji porabnik v avtomobilu je zaganjač in ko se baterija poslavlja, je neuspel štart prvi simptom, da moramo zamenjati baterijo.
Anton je postavil odličen čas, minuto in 29 sekund! Tudi sam je bil nad rezultatom navdušen in na poti do uspeha mu je stal samo še Nejc, ki se seveda tudi ni vdal v usodo. In končni zmagovalec, ki bo znan konec leta, bo dobil Uniorjev voziček, poln orodja. Kar 330 kosov bo v njem, da bo lahko pridno delal še naprej.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!