Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ameriška šola

Chevrolet malibu 2,4 LTZ

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Evropejci se vedno čudimo Američanom, kakšne avtomobile vozijo. Zakaj mora biti pri njih vse veliko in potratno, če pa se mi lahko vozimo normalno z za dve številki manjšimi avtomobili? Da bo odgovor jasen, sem v Nevadi, kjer imajo fine ravne ceste, preizkusil, kako se pri njih obnesejo limuzine, ki bi jim pri nas rekli velike.
Ameriška šola
Foto: Matej Mihinjač
29. 11. 2010 ob 19:20
Komentarjev: 0
video test chevrolet malibu 2,4 LTZ
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Chevrolet malibu je že eden takšnih avtomobilov. Sploh je priljubljen med taksisti tukaj, ki ga verjetno izberejo z razlogom. Zadeva naj bi delovala dolgo in bila nezahtevna za uporabo. Če dobro pogledate, hitro vidite tudi, da je podoben našemu cruzu, ki je globalni avtomobil in se je ravno v teh dneh pričel prodajati čez lužo, kjer bo prav tako navduševal s ceno, čeprav imajo Američani nekatere avtomobile že tako ali tako dosti cenejše kot pri nas. Testirani malibu stane namreč dobrih 27 tisoč dolarjev, kar je po trenutnem tečaju manj kot 20 tisoč evrov. Dobra cena, ja.

Oblika klasične limuzine navduši, dokler ne vidite njenega zadka.

Oblika klasične limuzine navduši, dokler ne vidite njenega zadka. Izgleda kot da se oblikovalcem ne bi dalo več in so pač nekaj naredili, da opravlja svojo funkcijo. Iz strani je še zanimiv, ker je zgornji del čisto pokončno odrezan, luči pa tako oblikovno kot na videz od blizu pač niso dorasle ostalim delom. Nos je pravo nasprotje, ker ima privlačno masivno masko, bok pa razkriva prostorno kabino. Povsod je več kroma, saj Američani bolj padajo na kič in treba je priznati, da se v primeru takšne barve karoserije lepo zlije s celoto.

V notranjosti sem pričakoval veliko plastike, po kateri sicer slovijo ameriški avtomobili, vendar skupaj s svetlečimi deli in imitacijo lesa ustvarja prav prijetno vzdušje. Ne manjka kup mest za pločevinke, prostora pa je, kot rečeno, veliko, saj je konec koncev malibu dolg skoraj pet metrov (4,87 m). Velike površine sedežev so ustvarjene tudi za zajetne Američane, ima pa za na naš okus skrajno neuporaben prtljažnik, saj je rob visok, prostor v njem pa precej nizek. Očitno za vse večje kose tovora uporabljajo pick-upe in imajo vsaj izgovor za dve vozili pri hiši. Kritika leti na klimatsko napravo, pri kateri kljub gumbu za izklop nimate občutka, da kdaj neha delovati pa tudi merilniki (potovalni računalnik) bi lahko ponujali več informacij hkrati. Me pa v Ameriki vsakič znova navduši satelitski radio, ki deluje povsod, kjer 'avto vidi nebo'. Torej se peljete pet tisoč kilometrov in ves čas lepo poslušate isto postajo, izbirate pa lahko med več kot 130-imi po zvrsteh. Zadeva seveda ni zastonj in morate vsak mesec plačevati naročnino (paketi od 5 do kakšnih 15 EUR).

2,4-litrski bencinski motor s štirimi valji niti ni tako ogromen in potraten, kot bi pričakovali. Od moči ga, jasno, ne razganja, saj ima 126 kilovatov (169 KM). Sicer obstaja tudi večji šestvaljnik, vendar se pri tem hvalijo, da ima izjemno majhno porabo 33 milj na galono, kar pomeni 7,1 litra na 100 km. V primerjavi z 'našimi' turbodizli nič posebnega, ampak to naj bi bilo celo najmanj v razredu, kar Američani mirno napišejo v svoje kataloge, ko ga primerjajo z drugimi modeli (toyota camry, honda accord, ford fusion). Hecno, ko se vsi tako radi tožijo, tukaj pa jim je vse dovoljeno.

V glavnem, na avtocestah, kjer se je potrebno stalno voziti s hitrostjo kakšnih 110 kilometrov na uro, je še kar ekonomičen, in dejansko porabi dobrih 8 litrov, čim ga zapeljete v mesto, pa poraba takoj preseže 10 litrov. Samodejni menjalnik je čisto ameriški, saj je zelo počasen, ima pa šest prestav, možnost ročnega prestavljanja in obljubljeno dolgo življenjsko dobo. Motor je včasih tako tih, da mislite, da sploh ne deluje in avtomobil je v celem zelo udoben. Ovinkov tradicionalno ne mara preveč in jih tukaj tudi ne rabi imeti rad, saj je kot takšen nalašč za vožnjo po teh prostranih cestah.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki chevrolet malibu 2,4 LTZ
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2400
moč v kW (KM) pri vrt./min 126 (169) pri 6400
največji navor v Nm pri vrt./min 217 pri 4500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4872 x 1786 x 1450
medosna razdalja v mm 2852
prtljažnik v litrih ca. 428
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1552
največja hitrost v km/h ni podatka
pospešek 0-100 km/h v s 9,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1
poraba na testu v l/100 km 10
cena osnovnega vozila v USD 27.015
cena testnega vozila v USD x
cena testnega vozila z dodatno opremo v USD 27.835

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |