Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Logična izbira za voznice

Hyundai i20 1.2 CVVT dynamic

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Borba v razredu, kjer pri nas kraljuje clio, je še kako težka. Tu so še polo, corsa, fiesta... sami težki konkurenti, zato se mora Hyundai še kako potruditi, da ga kdo sploh pogleda. Kaj šele kupi.
Logična izbira za voznice
Foto: Miha Kokalj
26. 3. 2013 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dorasel evropski konkurenci
simpatičen izgled z modernimi led svetili
zelo lahkoten za upravljanje
z informacijami bogat osrednji zaslon
odziven in poskočen motorček
prostorna kabina glede na dolžino
nekomunikativen in 'umeten' volan
slaba zvočna zatesnitev
glasno podvozje na slabih cestah
borna ponudba dodatne opreme
slabo kontrastna modra osvetlitev zaslonov
cena v primerjavi s popusti pri konkurenci
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (19 glasov)
video test hyundai i20 1.2 CVVT dynamic
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

i20 ima to srečo, da simpatično izgleda, da je bil nekoč njegov predhodnik getz precej uspešen in da ga kupci še vedno dojemajo kot poceni avtomobil, čeprav sploh ni kaj dosti cenejši. Ob vseh norih popustih danes je včasih celo dražji. In zato mora tudi ponuditi več kot smo nekoč pričakovali od poceni korejske znamke. Napredek se pozna in moram biti že zelo natančen pri iskanju napak. Saj ne, da jih hočem najti, ampak mogoče vam bo pa kakšen podatek pomemben, ko boste razmišljali o nakupu. Recimo, malo me moti občutek na volanu, ki je pri hyundaijih vedno nekako 'umeten', volan kar sam ves čas sili v sredino, med vožnjo pa vam bo dajal premalo povratnih informacij. Ampak to boste opazili samo vozniki fieste, ki tukaj kraljuje, pri i20 pa bo nezahtevnim voznikom (predvsem voznicam) všeč, da je vrtenje precej lahkotno. Moti me tudi slaba zvočna izolacija, saj se preveč sliši luknje na cesti, veter okoli karoserije in ostalo, tukaj pa se moj seznam zamer verjetno kar konča.

Da je i20 prenovljen, laiki ne boste opazili takoj. Ima malo drugačno masko in lučke, tudi moderne 'ledice', bolj je podoben ostalim modelom iz hiše. Še zmeraj pa je to manj kot 4 metre dolg avtomobilček, z malo ožjo in višjo kabino od konkurence, kar logično pomeni, da se boste imeli s sopotnikom raje, zato pa boste lahko precej vzravnano sedeli pa bo še nekaj prostora nad glavami. Znotraj je malo bolj kvalitetna plastika kot prej, čeprav je še vedno ceni primerno trda, sploh pa je vse skupaj zdaj lepše in še bolj pregledno. Modra osvetlitev je marsikomu že zastarela in nudi premalo kontrasta, tako da je malo slabše berljiv osrednji zaslon, ki pa me je vseeno navdušil, ker prikazuje veliko informacij hkrati. Porabo, temperaturo, uro, radijsko postajo... tako kot mora biti, ne pa pri nekaterih avtomobilih, kjer moraš stiskati ne vem koliko gumbov, da najprej pogledaš temperaturo, potem prevožene kilometre, nato pa te zanima še poraba in spet sledi butasto pritiskanje gumbkov.

In ko sem ravno pri porabi, povprečno je na testu i20 na 100 kilometrov porabil okoli 6 litrov in pol, kar je zelo v redu. Kot sem pričakoval od majhnega avtomobila z majhnim motorjem. Najbolj me je v bistvu pri tem i20 navdušila vožnja; zelo lahkotna je. Menjalnik je mehek kot 'putrček', čisto za ženske ročice. Še celo dokaj natančen je, čeprav bi mu 6. prestava še kako prišla prav na avtocesti, kjer je tale i20 precej glasen. Še bolj mi je všeč štirivaljni bencinski motorček. 1,2 litra ima in 62 kilovatov, to je 85 'konjev'. Moči je dovolj za mestne vragolije, njegovi najboljši lasnosti pa sta odzivnost in veselje do vrtenja. Prav lepo se odziva na vaše želje. O kakšnem dizlu niti ne sanjajte, razen če boste z i20 res ves čas na cesti.

Nočem ga preveč ozko označiti, ampak se mi zdi, da je i20 s svojimi voznimi lastnostmi in lahkotnostjo v prvi vrsti namenjem voznicam. Stane pa dobrih 11 tisoč evrov s samodejno klimatsko napravo in sistemom ESP v serijski opremi. V primerjavi s konkurenco mu morda še največ manjka na seznamu dodatne opreme, sploh dodatkov, ki bi i20 naredili bolj poseben in drugačen od ostalih, kar se zdi modna muha zadnjih malih avtomobilov. Vendar, kjer igra najpombnejšo vlogo cena, tako ali tako ne bodo pri nakupu šteli okraski. Bodo pa popusti ostalih znamk, ki znajo i20 v tem času pokopati.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai i20 1.2 CVVT dynamic
vrsta motorja bencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 62 (85) pri 6.000 
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 4.000 
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3995 x 1710 x 1490
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 295
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1045 (470)
največja hitrost v km/h 168
pospešek 0-100 km/h v s 12,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,1/4,7
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 9.490
cena testnega vozila v EUR 11.190
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 11.530

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |