Kupnim navadam, kjer kupci poleg prostornosti in uporabnosti pričakujejo še približek športnosti in prestiža, so se počasi prilagodili tudi proizvajalci t.i. pickupov, poltovornjakov, če hočete. L200 se je temu približal pred približno 10 leti s predstavitvijo predhodnika. Novinec v primerjavi z omenjenim prinaša predvsem evolucijo stranske linije, s še izraziteje integrirano ločnico, ki poteka med kabino in kesonom pri različici DC. Imenuje se J-linija, zato izvora imena ni potrebno posebej razlagati. Ta pri ohranitvi prostornosti omogoča krajšo medosno razdaljo, vozilo pa postane okretnejše in lažje premaguje ozke zavoje.
Ker pa v primeru novinca medosna razdalja ni spremenjena, to pomeni prostornejšo notranjost. Potniki na klopi so tako pridobili 20 milimetrov prostora za noge, tako kot tisti na novih sprednjih sedežih pa še 10 milimetrov širine v višini ramen in preko 80 v višini oči. Novost predstavlja še nova zvočna zatesnitev in armaturna plošča, s 7-palčnim zaslonom pri paketu instyle v kombinaciji z navigacijsko napravo in kamero za vzvratno vožnjo.
2.4-litrski turbodizelski motor DI-D MIVEC so popolnoma prenovili, v razred pa premierno prinaša motor iz lahke litine. 30 kilogramov lažji razvije 113 (153 KM) oziroma 133 kilovatov moči (178 KM), ki se lahko preko šeststopenjskega ročnega kot tudi petstopenjskega samodejnega menjalnika s prestavnimi ročicami na volanu prenaša na štiri kolesa. Terenskim nalogam primerni so koti, talni odmik in štirikolesna pogona easy select z reduktorjem in super select z reduktorjem ter sredinsko zaporo diferenciala. Keson je krajši, a prostornejši, 1,1 m3 sprejme, razlog pa tiči v 300-milimetrskem višinskem prirastku. S prenovo sprednjega in zadnjega vzmetenja so omogočili še približno tono nosilnosti.
Ker so kupci v preteklosti pretežno povpraševali po različici DC, namenjeni prevozu petih, novi L200 k nam prihaja izključno v omenjeni, in sicer s tremi paketi opreme: invite, intense in instyle. Ti serijsko prinašajo številne sisteme, kot so ABS, ASTC, BAS, EBD, HSA in TSA, ki pripomore pri ohranitvi stabilnosti prikolice. Sedmim varnostnim blazinam, klimatski napravi, omejevalniku hitrosti in tempomatu se pridružuje še opcijska oprema, razporejena po paketih intense in instyle. Kandidat za naziv poltovornjaka leta prinaša še možnost kovinske in biserne barve.
500 evrov stane, kar je približno polovica cene paketa kromiranih okrasnih elementov style, s katerimi so opremili vozilo, razstavljeno na predstavitvi. 26.990 evrov stane najcenejši (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC invite), 29.900 pripravite za predvidoma najbolje prodajano (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC intense) oziroma 33.900 evrov za najdražjo različico s samodejnim menjalnikom (L200 DC 2.4 DI-D MIVEC instyle). Na navedene cene so pri Mitsubishiju pripravili popust v vrednosti 2.000 evrov, kar pomeni, da lahko novinec, ki je cenovno postavljen med najhujša konkurenta, forda ranger in nissana navara, letno prepriča približno 60 do 70 kupcev.
Cene:
mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC invite, 6. st. roč. (113 kW) – 26.990 EUR
mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC intense, 6. st. roč. (133 kW) – 29.900 EUR
mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D MIVEC instyle, 5. st. sam. (133 kW) – 33.900 EUR