Ponovni poskus
Mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite
Tako kot zunaj, so oblikovalci popravljali svojo zmoto tudi znotraj. Torej nič več igrivosti, živahnosti in predrznosti. Vse to so zamenjale bolj resne linije, ki hočejo zgolj slediti morebitnim tekmecem. Na ta način je poudarjena praktičnost in prostornost v njej. Glavni prijemi so zarisani v skladu s sedanjostjo, detajle, torej stikala, suhoparne merilnike in oba prikazovalnika pa je čas povozil že pred desetletjem. Edino, kar je v notranjosti ostalo od predhodnika, so materiali, in tudi ti so, kljub prijetni profiliranosti, surovo plastični, trdi in zelo občutljivi na praske. Predalčkov in odlagalnih mest je po novem ogromno, a kaj, ko jih je polovica zaradi njihove oblike neuporabnih, saj so preplitki, premajhni ali postavljeni tam, kjer bi se iz njih ob prvem speljevanju vse raztreslo. Sicer pa je v kabini plastike odločno preveč, da bi se pri sicer zelo dobrem sedenju za volanom, prostornosti za noge ter prijetni zračnosti okoli glav, lahko počutili popolnoma zadovoljno.
Po drugi strani pa se gre razveseliti novitete pri večanju prtljažnega prostora. Po novem se zadnjaklop pospravi v ravno dno, in iz 186-litrskega prtljažnička se da z zgolj s parimi potezami spremeniti avtomobil v mali dostavnik, ki razpolaga s kar dobrim kubičnim metrom volumna. Zelo uporabno. Razveseliti se gre tudi na račun opreme, saj so v palet invite serijsko vključeni ESP, tempomat, klimatizacija, lita platišča, usnjen volanski obroč, potovalni računalnik ter povprečna avdionaprava.
Sicer pa preizkušeni bencinski agregat z 1,3 litra gibne prostornine predstavlja srednjo možnost med izborom agregatov. Kultiviran stroj, ki zna biti pri zmernih vožnjah uglajen in varčen, je dobra izbira temu, še ne tono težkemu avtomobilu. Je pa res, da zna s svojimi 70 kilovati prav resno zarohneti in se temu primerno med vožnjo poskočno odzivati. Njegova poraba se v zmerni realnosti giblje okrog 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, testna pa se je vrtela dva litra više. Zgodba o podvozju in vodljivosti predstavlja svojo plat. Le-to je nastavljeno udobno in med vožnjo nudi občutek ugodja, pri bolj odrezavem vijuganju ali daljših, hitreje odpeljanih krivinah pa razočara s pretiranim nagibanjem karoserije in občutkom, da so amortizerji že iztrošeni in preveč popuščajo pri zadrževanju obremenitev. Zato je ob takšnih dejanjih počutje za volanom negotovo in sili k umirjeni vožnji. Morda le v testnem primerku.
Za konec pa še tole. Cena za testnega colta ni bila niti malo nizka, saj se je vrtela okrog štirinajstih tisočakov. Vsakdo bi pomislil, da se da za ta denar dobiti mnogo več. Res je, ko na cenike gledamo splošno, ko bi primerjali colta s svojo konkurenco, pa ni več tako, saj spada med cenejše.
tehnični podatki | mitsubishi colt 1,3 ClearTec invite |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1332 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 70 (95) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 125 pri 4000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3940 x 1695 x 1550 |
medosna razdalja v mm | 2500 |
prtljažnik v litrih | 186 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 950/490 |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 10,6 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,3/4,3/5,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,0 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 |
cena testnega vozila v EUR | 13.490 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 13.895 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!