Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Naj bo dan!

Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon

Avtor prispevka: Anže Jereb
Volkswagen se je pred časom pohvalil, da ima njihov touareg najmočnejše LED-luči, kadarkoli vgrajene v avto, ampak moramo biti natančni. V avto, ne 'NA' avto, ker tukaj pa zmaga amarok s paketom canyon in dodatnimi strešnimi reflektorji.
Naj bo dan!
Foto: Gašper Miš
16. 1. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

že tako simpatično zunanjost paket canyon še dodatno popestri
strešni reflektorji podobo naredijo agresivnejšo …
… predvsem pa noč spremenijo v dan
notranjost je prijetna, materiali dobri, ergonomija pa super
tudi prostora je veliko, udobja pa dovolj za pickup
manjša nosilnost pomeni manj pretresanja na slabih podlagah
štirikolesni pogon je stalni in takšen amarok povsod suveren
trilitrski šestvaljnik je izjemno uglajen in nadvse prijeten
navduši z navorom in pravzaprav tudi porabi ne tako veliko
kombinacija z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom je odlična
za bolj terensko zahtevne je na voljo tudi amarok s priklopljivim pogonom
na avtocesti se sliši piš vrtinčenja zraka okoli luči na strehi
paket canyon je na voljo le pri opremi comfortline
cenovno amarok ni med ugodnejšimi
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (12 glasov)

V aktualni generaciji je bil amarok pri nas že na testu, preberite si ga tukaj, in stvar, ki takoj izstopa, je motor. Trilitrski šestvaljnik prede svilnato in je bistveno bolj prijeten od vseh konkurenčnih štirivaljnikov v ostalih pickupih. Ne glede na motorno moč, na voljo je namreč več različic in tokratna s 150 kilovati oziroma 204 ’konjički’ sploh ni najmočnejša. Seveda ne sune tako odločno kot najmočnejša, vseeno pa je moči in motornega navora več kot dovolj, da amarok vedno voljno potegne.

Prav takšen je tudi na pogled bolj zanimiv od klasičnega. Sliši na ime canyon, kar pomeni, da je opremi comfort dodan še paket vizualnih dodatkov in tokrat še atraktivna barva, vse skupaj pa ga naredi zelo opaznega. Edini pomislek imam pri tem, da je paket canyon na voljo le pri tej opremi, ki ni najbolj bogata, in škoda je, da si je ne morejo omisliti tudi tisti, ki bi že v osnovi kupili več opreme.

Znotraj sprememb pri takšnem ni in tudi niso potrebne. Amarok je morda eden bolj dolgočasno urejenih poltovornjakov pri nas, a je to tudi njegov največji adut. Voznikovo okolje je zelo prijetno in ergonomija odlična, materiali pa dovolj dobri, da vas čisto nič ne bo zmotilo. Sam bi izbral le večji zaslon na dotik, ostalo je odlično. Glede prostora pa … podobno kot pri konkurenci, za potnike dovolj tudi zadaj, kjer je, jasno, udobja manj.

Ampak vseeno več kot marsikje drugje, ker je podvozje odlično nastavljeno. Nosilnost prav takšnega z 800 kilogrami ne tekmuje z najboljšimi, posledično pa amarok tudi manj pretresa na manjših grbinah in je nasploh bolj prijeten. Postavljam ga ob bok rangerju raptor, ki je s posebnim vzmetenjem FOX terensko odličen in obenem še zelo udoben. Tudi amarok je, oba pa sta boljša od ostalih.

Tisto, kar vam je že na fotografijah padlo v oči, so dodatne luči na strehi. Kaj luči, reflektorji, ki svetijo tako močno, da boste lovci zlahka našli srno nekje na bregu hriba, policisti pa migrante v gozdu. Čeprav njihov snop najbrž ne prekaša tistega v modelu touareg po dolžini, pa ga brez dvoma v širini in višini ter v občutku spreminjanja teme v dan. Dvakrat po 7.000 lumnov dobesedno noč prelevi v dan in če se boste s svojim amarokom pogosto vozili po manj urejenih podlagah in izgubljali na avanturističnih poteh, so takšne luči odlične. Dodatna dva tisočaka stanejo in niso omejene le na paket canyon, torej si jih lahko omislite tudi pri drugih.

Seveda luči na strehi terjajo svoj davek v obliki hrupa zaradi vrtinčenja zraka med vožnjo. Ni grozno, se jih pa vsekakor sliši, ko greste malo hitreje. In poraba je najbrž za kakšen deciliter večja, na našem testu se je vrtela pri okoli desetih litrih, kar je čisto OK. Tudi pri konkurenci boste pri teh vozilih videvali podobno porabo goriva, tukaj vsaj obilica navora in bolj prijeten zvok motorja cmok v grlu pomagata lažje pogoltniti.

Z opremo canyon je takšen amarok zame drugi najbolj nastopaški pickup pri nas, takoj za raptorjem. 3.700 EUR stane in v kombinaciji z atraktivno barvo in dodatki je avto res privlačen. Če ne potrebujete terensko najbolj ekstremnega poltovornjaka in vam tokratna cena ne predstavlja težav, je amarok vsekakor pickup, vreden priporočila. Tako umirjenega in elegantnega poltovornjaka drugi namreč ne ponujajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen amarok 3.0 V6 TDI 4MOTION AT canyon
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) od 3.000 do 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.250 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, 4motion
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5254 x 1954 x 2018
medosna razdalja v mm 3097
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm 1555 x 1602 x 508
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2128 (792)
največja hitrost v km/h 182
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,6/8,4/8,9
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 42.646
cena testnega vozila v EUR 42.646
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 57.716

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
max123 pravi:
Zakaj pa je pod pokrovom tako umazan z blatom?
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 11. 2024
November 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |