S prestopom bo prepričeval tako mlado kot staro, za smiselnost te poteze pa bo treba še nekoliko počakati, ker prave konkurence v tem trenutku praktično nima. Po prvih pogledih in odzivih ljudi lahko trdimo, da mu na trgu ne bo hudega. Pri Renaultu so navdih našli v svetu letalstva, celo razvit je v sodelovanju in s pomočjo podjetja Airbus. Če samo pogledate obliko zadnjih stebričkov, se boste spomnili na rep letala. Prestavna ročica samodejnega menjalnika EDC tudi izgleda, kot da so si jo sposodili iz kakšnega letala, celotna armaturna plošča pa je oblikovana po vzoru letalskih kril, ki se nadaljuje v na videz lebdečo sredinsko konzolo.
Potrdimo lahko tudi, da se pelje kot na oblaku, še kako pa se pozna, da je v primerjavi s predhodnikom približno 250 kilogramov lažji. Pohvalno, ker je sicer dimenzijsko praktično enak kot prejšnji grand espace. Medosna razdalja je daljša za 160 milimetrov, dodatnih 40 milimetrov je višji od tal, fluidna streha je nižja in česa podobnega na trgu še ni videti. Prtljažni prostor ponuja 680 litrov prostornine, s preprostim pritiskom na stikalo pa se vsi sedeži praktično podrejo v ravno dno.
V ponudbi so trije prisilno polnjeni motorji, bencinski in dva dizelska. 2,0-litrski bencinski motor TCe 200, ki pri nas ni v redni ponudbi, je s 147 kilovati (200 KM) moči in 260 Nm navora na voljo v povezavi s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom EDC. S 6-stopenjskim EDC-menjalnikom je povezana močnejša dizelska motorna različica, ki zmore 118 kilovatov (160 KM) moči in 380 Nm navora, s 6-stopenjskim ročnim pa 1,6-litrski dizelski motor dCi, ki s turbino manj razvije 96 kilovatov (130 KM) moči in 320 Nm navora. Najmočnejša predstavnika prinašata še prenovljen sistem štirikolesnega krmiljenja 4Control. Ta je prvič povezan z elektronsko krmiljenimi blažilniki, način delovanja pa lahko upravljamo preko sistema multi-sense, ki s petimi načini delovanja posega še na številna področja, vse od delovanja motorja in menjalnika, do notranje ambientalne osvetlitve.
Novi espace je na voljo s tremi paketi opreme – life, zen in initiale paris. Seznam serijske opreme je že pri osnovni različici zelo privlačen, z LED-žarometi, multimedijskim sistemom R-link 2, navigacijsko napravo, stekleno streho nad prvima sedežema in številnimi varnostno-asistenčnimi sistemi pa je takšna tudi nova generacija. Ta je na voljo v različici s petimi in sedmimi sedeži. 29.990 evrov boste odšteli za najcenejšega (dCi 130 energy life, 6. st. roč.), različica z opremo zen je na voljo od 32.490 evrov oziroma 35.990 evrov v povezavi z močnejšim dizelskim motorjem in samodejnim menjalnikom EDC. Prestižna različica initiale paris, za katero je rezervirana posebna črna barva amethyste, pa s ceno 41.990 oziroma 42.990 evrov za tisto s sedmimi sedeži predstavlja vrh ponudbe.
Dodatne informacije o modelu espace lahko pridobite v mednarodni premieri.
Cene:
renault espace dCi 130 energy life, 6. st. roč. (96 kW) – 29.990 EUR
renault espace dCi 130 energy zen, 6. st. roč. (96 kW) – 32.490 EUR
renault espace dCi 160 energy zen, 6. st. EDC (118 kW) – 35.990 EUR
renault espace dCi 160 energy initiale paris, 6. st. EDC (118 kW) – 41.990 EUR