Danes se nanj ne čaka več toliko. In to ne zaradi tega, ker bi čas hitreje tekel, temveč ker so povečali proizvodne zmogljivosti, kar priča o priljubljenosti tega 'crossoverja'. Qashqai se od predhodnika razen novih svetil in maske motorja ni bistveno spremenil, ker so kupci tako želeli. In tu se krešejo mnenja. Nekaterim je qashqai neprivlačen in oblikovan po neevropskem okusu. Res je, da ni maneken, vendar se, kot se je že velikokrat izkazalo, okus za avtomobile z leti spreminja, moderne oblike ostanejo dalj časa sveže in zaradi tega ne bo potonil v sivino povprečja avtomobilskega trga. S številko +2 v imenu je pridobil dodatnih 21,1 centimetra in skladnejšo bočno linijo. 1300 EUR dražja različica, poleg daljšega imena in karoserije, nudi še za 60 prtljažnih litrov več prostora in 2 dodatni sedišči. Ker sta bolj miniaturnih dimenzij, se bodo odrasli nanju le stežka skobacali, ob uporabi pa bosta tudi prostornino prtljažnika oklestila na minimum. V plus jima štejemo, da se zložita v ravno dno prtljažnika in ni potrebe po kompliciranem odstranjevanju in hranjenju v garaži.
S paketom opreme premium pride usnje, navigacija, katere kartografija žal ni najbolj popolna pri nas, panoramska streha in še cel kup cukrov, obenem pa so si njegovi snovalci dovolili nekaj manj posrečenih potez. Zaslon navigacije je po novem nameščen nižje in zaradi majhnosti ni najbolje pregleden, s pametnim ključem pride tudi pametni mehanizem za vklop vozila, ki se občasno 'pametno' zatakne, zaradi kamere za vzvratno vožnjo pa so mu odpovedali bolj uporabna parkirna tipala. Panoramska streha bo v kabino spustila veliko svetlobe, ki poskrbi za prijetnejše počutje. Ob premočnem soncu pa v kombinaciji s črnim usnjem poskrbi za (pre)visoko temperaturo. K sreči dvopodročna samodejna klimatska naprava odlično opravlja svoje delo.
Ena izmed njegovih največjih odlik je, da izgleda zelo podobno osebnemu avtomobilu, se tako tudi pelje, saj bo 90 odstotkov poti verjetno opravljenih na urejenih cestah, hkrati pa ima vgrajen zelo dober hišni štirikolesni pogon za tiste mesece v letu. Zaradi tega zlahka zadovolji apetite povprečnega voznika s svojimi terenskimi zmogljivostmi ali trakcijo v zimskih mesecih. Če želite dizla in vsekolesni pogon potem, je le ena izbira agregata.
Dvolitrski turbodizel prihaja od 'starševskega' Renaulta, kjer delo opravlja v laguni. 110 kilovatov se odlično izkaže z zmogljivostmi in porabo. V 10,5 sekunde doseže stotico, veselje se konča slabih 100 kilometrov višje, v povprečju pa troši dobrih sedem litrov nafte.
Qashqai je bil in ostaja priljubljen zaradi nevsakdanje oblike, simpatičnega imena in seveda tudi zaradi izredno visokih ocen za varnost. Z 32 tisočaki žal ni dosegljiv vsakomur, sploh ta z najbogatejšim paketom opreme, dvolitrskim dizlom in štirikolesnim pogonom. Če se lahko odpoveste štirikolesnemu pogonu in/ali dizelsko gnanemu dvolitrskemu agregatu, pa hitro postane bolj dostopen.