Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

CX-7 pelje zadnji krog

Mazda CX-7 CD173 revolution luxury

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
CX-7 je kljub nekaj letom na trgu še vedno med najbolj privlačnimi SUV-vozili. Z merami in ceno se uvršča ravno med ponudbo za rajo in velike 'fensi' športne terence, kupci pa ga imajo poleg oblike radi tudi zaradi voznih lastnosti, ki so zelo cestno naravnane. Večina se itak ne vozi po terenu, zato je tudi mazda CX-7 zelo daleč od terenskega vozila.
CX-7 pelje zadnji krog
Foto: Anže Jereb
10. 8. 2012 ob 11:00
Komentarjev: 0
video test mazda CX-7 CD173 revolution luxury
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ob prihodu na trg pred nekaj leti je bil na voljo le 2,3-litrski bencinski turbomotor, ki je imel kar 191 kilovatov (260 KM) in veliko porabo goriva, ampak so ga kupci vseeno vzljubili, ker jim je bil avtomobil enostavno všeč. Potem je pripeljala dizelska različica in vsi so začeli kupovati samo še tisto, danes pa ima CX-7 že tako hudo konkurenco, da se le še stežka bori za kupce. Še huje – konkurenca z nazivom CX-5 je tudi znotraj hiše! Zato pravim, da CX-7 pelje zadnji krog in morda tega modela v prihodnosti sploh ne bo več. V tem primeru se rad motim. CX-7 se namreč zelo lepo pelje, sploh glede na sam ustroj avtomobila. Težišče ni tako visoko kot pri glomaznih konkurentih, zato je kljub še vedno opaznemu nagibanju karoserije občutek v ovinku boljši. Štirikolesni pogon deluje nezaznavno in ni tako napreden kot pri avtomobilih, ki imajo več tradicije pri osebnih avtomobilih s pogonom na vsa kolesa, kar boste opazili recimo pri speljevanju na spolzkem, ko se ne odzove tako hipno.

Dolge poti bodo zaradi obilice prostora s CX-7 nadvse prijetne, tudi visoko sedenje je za večino voznikov danes razlog, da se sploh odločijo za takšen avtomobil. V tem primeru navduši tudi dober položaj za volanom, takoj na začetku malo jezi nerodna razporeditev nekaterih (majhnih) gumbov, še bolj pa, da ima kamero za vzvratno vožnjo, ne pa tudi senzorjev, ki so marsikdaj še veliko bolj praktični. Sicer je tole najbolj opremljena različica v ponudbi, ki stane dobrih 40.000 evrov. In oprema je seveda zelo bogata; ima odlično ozvočenje, strešno okno, usnjene sedeže in ostale varnostne dodatke, žene pa jo zmogljiv dizelski motor, ki je v ceniku kljub 64 kilovatom moči manj (87 KM) enako visoko kot na začetku omenjeni bencinski model. Tukaj gre torej res za željo po zmogljivem motorju ali varčevanju; v tem dizelskem primeru CX-7 porabi med 8 in 9 litrov na 100 kilometrov, kar je ob zmerni vožnji še sprejemljivo. Ni pa več sprejemljivo, da je motor v nizkih vrtljajih praktično mrtev in pri speljevanju potrebuje kar nekaj plina ter da se zelo hitro zavrti do območja največje moči, ki je že pri nizkih 3.500 vrtljajih. To pomeni precej ozko uporabno delovno območje in veliko več dela s prestavno ročico, ki je s svojimi trdimi gibi čisto za moške roke.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda CX-7 CD173 revolution luxury
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2184
moč v kW (KM) pri vrt./min 127 (173) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4700 x 1870 x 1645
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 455
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1704 (597)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 11,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,6/7,5
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 31.390
cena testnega vozila v EUR 36.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 37.430

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |