Pisan na kožo družinam
Ford C-max 1.6 TDCi titanium
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Mogoče bi lahko porabil kakšen deciliter dizla manj, kar konkurenca danes že zmore, v povprečju je poraba dobrih 6 litrov na 100 km. Tudi pospešuje včasih malo neodločno, kot da bi motor želel premisliti, če bi to res naredil. Ko se C-max enkrat spravi v tek pa je, kljub na papirju ne veliki moči, prav poskočen avtomobil. Zasluga gre odličnemu podvozju, ki je sicer zelo čvrsto, da je nagibanja manj in lega glede na segment vozila vrhunska, še vedno pa ne neudobno, čeprav bistveno manj mehko kot pri kakšni francoski ali japonski konkurenci. Odlično se pelje v ovinkih, smerna stabilnost je dobra in vsega tega povprečni kupci takšnega vozila sploh ne pričakujejo, kar je za C-max le plus, saj navdušuje tudi tiste, ki se za nižje avtomobile odločajo predvsem zaradi 'avtobusnih' voznih lastnosti.
Tukaj pa poleg tega dobi še veliko uporabnosti, ki jo ponujajo zelo prilagodljiva druga vrsta sedežev, velik prtljažnik in visoka kabina. Predvsem sedalni deli sedežev bi morali biti malo daljši, ker po tem potniki dobijo občutek, da je C-max narejen za majhne ljudi, kvaliteta izdelave pa je kljub še nekaterim pomanjkljivostim in izbiri cenene plastike na določenih delih opazno in občutno boljša. Oblika armaturne plošče je tistim, ki so navdušeni nad znanstveno fantastiko, hitro všeč, drugim pač ne, je pa tisti vrhnji del, na katerem je radijski sprejemnik, vsaj od začetka na pogled in za upravljanje malce zmeden. Ob vozniku bi bil lahko tudi kakšen odlagalni prostor več, ker je sedaj omejen le na utora za pijači in odprt predal v vratih. Zato pa me je navdušila standardna električna vtičnica (230 voltov, 150 vatov) v drugi vrsti, ki omogoča priklop recimo prenosnega računalnika.
Če ne potrebujete res najboljšega paketa opreme titanium, pri katerem so dodatki razen tempomata in prilagodljivih zadnjih sedežev več ali manj kozmetične narave, je tudi 2 tisoč evrov cenejši trend odlična izbira, saj ima že popolno varnostno opremo in v akciji stane celo pod 18, kar je zelo dober nakup. Za družine, ki želijo malo več, pa bo takšen 1,6 TDCi titanium pisan na kožo, čeprav mi še vedno ne gre iz glave odlični motor ecoboost, ki smo ga testirali v testirali v tem C-maxu.
tehnični podatki | ford C-max 1,6 TDCi titanium |
vrsta motorja | dizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1560 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (115) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4380 x 1626 x 1858 |
medosna razdalja v mm | 2648 |
prtljažnik v litrih | 432 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1390 (525) |
največja hitrost v km/h | 184 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,4/4,1/4,6 |
poraba na testu v l/100 km | 6,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 16.650 |
cena testnega vozila v EUR | 21.950 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.760 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!