Predstavnik C-segmenta, ki kot križanec predstavlja mešanico karavana, kombilimuzine in terenskega vozila, je narejen po preprosti in preverjeni recepturi koncernskega brata nissana qashqai, to pa nadgrajuje z zanimivo obliko, ki napoveduje prihajajočo generacijo megana. Kot novi espace, tudi novinec ponuja multimedijski sistem R-link 2 s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, kolikor meri tudi TFT-zaslon med merilniki. Tesno sorodstvo je v notranjosti in opremljenosti še opaznejše, kar pomeni, da kadjar stavi na druga področja. S 4.449 milimetri dolžine je med daljšimi in prostornejšimi predstavniki razreda, prostoren pa je tudi prtljažni prostor s 472 litri prostornine. S preprostim pritiskom na stikalo se ta lahko poveča do prostornine 1.478 litrov, preklop naslona sovoznikovega sedeža pa omogoča prevoz do več kot 2,5 metra dolgih predmetov.
Novinec, postavljen na koncernsko platformo CMF C/D, v ponudbo prihaja s tremi prisilno polnjenimi motorji, bencinskim in dvema dizelskima. 1,2-litrskemu bencinskemu motorju TCe 130 energy, ki bo s 96 kilovati (130 KM) moči in 205 Nm navora na voljo v povezavi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, se bosta pridružila še 1,5- in 1,6-litrska dizelska motorja dCi 110 energy in dCi 130 energy. Prvi z 81 kilovati (110 KM) moči in 260 Nm navora, močnejši pa tako kot bencinski predstavnik motorne ponudbe - s 96 kilovati (130 KM) moči in 320 Nm navora.
S prihodom na trg bo robotizirani menjalnik EDC na voljo samo v povezavi s prostorninsko manjšim dizelskim motorjem, v kratkem pa tudi s 96-kilovatnima predstavnikoma motorne ponudbe. Moč se v osnovi prenaša na sprednji kolesi, v ponudbi pa bosta tudi izvedenki z 200-milimetrskim talnim odmikom Xmod, s sistemom extended grip, in štirikolesni predstavnik, po katerem bo posegla petina kupcev.
Križanec, ki v prodajne salone s trakov španske tovarne prihaja v sredini meseca, bo na voljo s štirimi paketi opreme – life, zen, Xmod in bose edition. Pri Renaultu so na račun neuspešnosti koleosa v preteklosti spustili številne kupce, zato si napake v razredu križancev, ki pri nas predstavlja 10 odstotkov celotne prodaje novih vozil, ne želijo ponoviti. Pričakovanja so s prihodom velika, tudi zato, ker je kadjar v primerjavi s predhodnikom na pogled prijetnejši in s ceno od 19.900 (TCe 130 energy life) do 28.900 (dCi 130 energy bose edition 4WD) evrov v povprečju tisoč evrov cenejši od neposrednega hišnega konkurenta, ki se prodaja kot po maslu.
Cene:
renault kadjar TCe 130 energy life (96 kW) – 19.900 EUR
renault kadjar TCe 130 energy zen (96 kW) – 21.100 EUR
renault kadjar TCe 130 energy xmod (96 kW) – 22.100 EUR
renault kadjar TCe 130 energy bose edition (96 kW) – 24.100 EUR
renault kadjar dCi 110 energy life (81 kW) – 21.400 EUR
renault kadjar dCi 110 energy zen (81 kW) – 22.600 EUR
renault kadjar dCi 110 energy xmod (81 kW) – 23.600 EUR
renault kadjar dCi 110 energy xmod EDC (81 kW) – 25.100 EUR
renault kadjar dCi 130 energy bose edition (96 kW) – 26.900 EUR
renault kadjar dCi 130 energy bose edition 4WD (96 kW) – 28.900 EUR