Ležernost
Peugeot 508 SW HDi 163 aut allure
Ne kompromis temveč odlično razmerje je ponovno oživljena serija 500, ki se je slabih 20 let nazaj z modelom 505 tudi upokojila, sedaj pa brez dveh manjkajočih 'številk' štafeto nosi model 508. 508 SW, slednje je že tradicionalna oznaka za karavansko izvedenko, v dolžino meri dobrih 4,8 metra. Torej gre za zelo konkreten avtomobil. In na vseh dolžinskih centimetrih izgleda skladno oblikovano, za moj okus še lepše kot limuzinska izvedenka, le zadnje luči so glede na velikost vozila mogoče optično malo premajhne. Da je prostora ogromno, me ni nič presenetilo. Res velik in lepo obdelan prtljažnik je brez težav požrl tudi vso opremo in prtljago, ko smo štirje odšli na salon v Ženevi, hkrati pa je bilo za tista dva, ki sta sedela na zadnji klopi, veliko prostora za kolena. Odlično so se obnesli tudi udobni sedeži.
Če si boste omislili takšnega z opremo allure in zraven doplačali še 7.500 evrov za vse dodatke, ne boste pogrešali skoraj ničesar. Za izvrstno vidljivost skrbijo ksenonski žarometi, ki se odzivajo tudi na ukaze iz volana in znajo sami vklopiti in izklopiti dolge žaromete. Za udobje skrbijo samodejna, kar štiripodročna klimatska naprava, prijetno usnje, navigacija, projekcijsko steklo za hitrost in navigacijo ter samodejni menjalnik in solidno zmogljiv motor. Do tu vse v redu, bolj kot vse drugo pa 508 manjka odlagalnih prostorov v kabini. Razen predalov v vratih in pod sredinskim naslonom ne boste imeli nikamor odložiti stvari iz žepa, predno se boste lahko varno podali na pot, in pri tako velikem avtomobilu bi vseeno morali več naredili še na tem področju.
Poleg vsega pa velja posebej pohvaliti večfunkcijski volan, s katerim so, upam, nerodne obvolanske ročice za radio in tempomat iz starejših modelov poslali na pokopališče svojih tehnoloških iznajdb. Vožnja je spet, kot se za 'francoza' spodobi, mehka in prijetna, lega precej zanesljiva, čeprav se čuti veliko maso tudi zadaj, ampak avtomobil kot je peugeot 508 SW vas s svojim karakterjem nikoli ne bo sili v hitro vožnjo, kar pri današnjem tempu življenja tudi nekaj šteje. Šeststopenjski menjalnik si pač vzame preveč časa za prestavljanje, čeprav je čisto korekten, motor pa je nekje v zgornji polovici ponudbe v razredu; dovolj zmogljiv, dovolj umirjen in zmerno varčen se takšnemu karavanu kar lepo poda, tako da upraviči tudi ceno, ki je v tem primeru visoka predvsem zaradi res bogate opreme.
tehnični podatki | peugeot 508 SW HDi 163 FAP avtomatik allure |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 120 (163) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 od 2.000 do 3.000 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4813 x 1920 x 1476 |
medosna razdalja v mm | 2817 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1540 (640) |
največja hitrost v km/h | 223 |
pospešek 0-100 km/h v s | 9,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,8/4,5/5,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.300 |
cena testnega vozila v EUR | 27.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 35.000 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!