Južnokorejci so septembra lani pokazali četrto generacijo svojega najbolje prodajanega modela – tucson. Vstopni model pri nas stane najmanj 22.490 EUR, na cestah pa jih je že kar nekaj.
Test: hyundai tucson 1.6 T-GDI HEV impression- 42.270 EUR
Tucson ima zdaj poseben in drugačen izgled, zato da ga nihče ne bo spregledal. Maska je del novega oblikovalskega jezika in je zelo posebna zaradi integriranih dnevnih luči. Tucson je zdaj tudi bolj napihnjen, na zadku pa se čez celotno širino razprostira še LED trak. Velik korak naprej so inženirji naredili pri notranjosti, kjer je armaturna plošča postavljena nižje za boljšo preglednost, sredinska konzola pa je za lažjo dostopnost postavljena višje. Znotraj sta še dva 10,25-palčna zaslona in več prostora za noge na zadnji klopi, v prtljažnik pa je odvisno od motorja mogoče spraviti 620, 616, 598, 577 ali 546 litrov tovora. Na testu imamo hibridno različico, kjer 1,6-litrski turbobencinski motor in elektromotor skupno proizvedeta 230 'konjev', baterija pogoltne 1,49 kWh elektrike, kako požrešen je pogonski sklop pa kmalu izveste v testu.