Končno smo na test dobili volkswagen golf variant, ki je od svojega kombilimuzinskega brata konkretno daljši, zato lahko ima večji prtljažnik in več prostora za noge potnikov na zadnji klopi.
Aktualno stanje v svetu je poskrbelo, da se je volkswagen golf variant k nam prikradel relativno pozno, vendar bo verjetno zato še bolj zaželen. V dolžino meri 4,63 metra, skoraj polnih 35 centimetrov več kot kombilimuzina, prav tako pa ima za skoraj 7 centimetrov daljše medosje. To pomeni, da je na zadnji klopi bistveno več prostora za noge kot pri kombilimuzine, takisto pa ima precej večji prtljažnik. Vanj spravi 611 litrov tovora, 1.642 litrov, če so nasloni zadnje klopi prevrnjeni, v primerjavi s preteklo generacijo pa je to sicer 6 oziroma 22 litrov več. Zadnje steklo je tokrat postavljeno bolj položno, da ima vse skupaj bolj dinamičen pridih, ostalo pa je praktično enako kot pri kombilimuzini, tako notranjost kot pogonski sklopi. Na testu imamo sicer različico z vstopnim 2,0-litrskim turbodizelskim strojem, ki proizvede 85 kW (115 KM) moči, ta pa se preko ročnega menjalnika prenaša na sprednji kolesi. Poraba je tudi zato relativno majhna, kako zelo pa kmalu v testu.