Japonci so po približno treh letih prenovili svoj swift, ki je v tem času premamil že dobrih 750.000 kupcev v 120 državah. Na testu imamo hibridno različico s štirikolesnim pogonom.
Prenova ni drastična, so pa spremenili masko na obrazu, razširili nabor varnostnih sistemov in funkcij, ter posodobili hibridni pogonski sklop. Slednji ne premore več moči, pač pa so 1,2-litrskemu bencinskemu motorju zmanjšali moč za 5 kW (7 KM), tako da zdaj skupno proizvede 61 kW (83 KM) moči, so pa povečali baterijski sklop, da lahko zdaj pogoltne 7 Ah več elektrike, skupno 10 Ah. Še več, Japonci so vgradili še električno podprto variabilno delovanje vgrajenega para odmičnih gredi, variabilno pa je tudi delovanje oljne črpalke, zaradi česar bi naj bila povprečna poraba manjša za 7 decilitrov na 100 prevoženih kilometrov. Posodobitev je prinesla še nekaj novosti v notranjosti, v obliki dekorativnih elementov in novih detajlov, dve novi barvi zunanjosti (oranžna & rumena), prav tako pa swift opozarja na voznike v mrtvem kotu in sam zna ohranjati vozni pas. Kako se vse skupaj obnese v praksi pa kmalu v testu.