Za vse, ki rabite res ogromno prostora, je verjetno zelo uporaben peugeot 5008, ki v aktualni generaciji ni več enoprostornik, temveč križanec. Da je prostora res mnogo pove že dejstvo, da je 20 centimetrov daljši od 3008.
Peugeot 5008 smo imeli že dvakrat na testu, vendar takrat ni premogel ne novega motorja ne novega samodejnega menjalnika, slednjega bomo preizkusili tokrat. Vsi, ki imate tri otoke, boste navdušeni nad drugo vrsto treh samostojnih sedežev, saj ima vsak sidrišče isofix, v primeru petih sedežev pa bo mogoče v prtljažnik spraviti kar 1.060 litrov prtljage, kar je 540 litrov več kot pri 3008. Če boste vzeli različico s sedmimi sedeži bo prtljažnik pogoltnil 'samo' 952 litrov. Čeprav 5008 vizualno (še) niso posodobili, so mu v treh letih odkar je na trgu zamenjalni pogonske sklope in menjalnike, tokrat pa preizkušamo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki proizvede 130 kW (177 KM) in 400 Nm navora pri 2.000 vrtljajih, ki smo ga že imeli na testu. Vendar se takrat moč na sprednji kolesi ni prenašala preko novega samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Kako se obnese boste kmalu izvedeli v testu.