Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota auris

Mednarodna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novinarji običajno že po dolžini tiskovne konfence na mednarodnih premierah lahko presodimo, koliko truda so proizvajalci namenili svojemu novemu izdelku. Ne vedno, ker včasih majhne spremembe znajo spretno zakamuflirati, a vendar je precej dolga konferenca obljubljala, da je predstavljeni auris res popolnoma nov.
Toyota auris
Foto: Anže Jereb
4. 12. 2012 ob 12:39
Komentarjev: 0
video mednarodna premiera - toyota auris
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

"Nočemo več sloveti le kot zanesljiva in ekološko ozaveščena znamka, temveč kupcem ponujati atraktivna in dinamična vozila," pravijo pri Toyoti. In auris naj bi bil prvi, ki bo prinesel to svežino. Če je bila prejšnja generacija (kot tudi nasploh večina Toyotinih modelov) oblikovno zadržana, ta ni. Auris je sedaj tri centimetre daljši in kar 5,5 centimetra nižji, zaradi česar že takoj deluje bolj športno, potem pa je tu še precej agresiven sprednji del in ostro prisekan zadek.

Škoda je le, da se ta oblikovni korak ne kaže še znotraj. Okolje je dobro sestavljeno, v določenih paketih opreme je na armaturni plošči celo pravo usnje, a je slednja oblikovno bolj zadržana. Stikal ni veliko, kar mi je všeč, je pa osrednji del armaturne plošče nenavadno pokončen. Pri hibridu malce manj, ker se spodnji del postopno prevesi v ravnino, pri ostalih različicah pa je naklon bolj izrazit. Malce več je prostora in novi so sedeži, zato se sedi bolje.

Starejšim tudi vozne lastnosti (poleg oblike) v večini primerov niso v prvem planu, so pa mlajšim. Meni osebno celo zelo, zato cenim, če je avtomobil čvrst in komunikativen, ni pa treba, da je presneto trd. Oziroma ne sme biti, ker potem avtomobil ni primeren za širok krog kupcev. Ker je inženirjem uspelo v povprečju za 50 kilogramov zmanjšati maso in znižati težišče, je sedaj vzmetenje celo mehkejše, a je nagibanja kljub temu manj, občutek pa je boljši. Volanu so namenili bolj neposreden krmilni mehanizem, ki je tudi lepo obtežen, zato potrjujem, da je lega boljša. Sicer aurisu manjkajo finese, kakršne ponuja focus, a je na splošno na tem področju auris močno napredoval.

Manj napredka je pri varnostnih sistemih, kjer lahko izpostavim le izboljšan program za samodejno parkiranje, prav tako ni veliko napredka pri motorjih. Vsi po vrsti sicer porabijo manj goriva, a gre glavnino za to pripisati manjši masi vozila in manjšemu količniku zračnega upora ter dodanemu sistemu start&stop. Na voljo sta dva bencinska agregata s prostorninama 1,33 in 1,6 litra, dva dizelska motorja s prostorninama 1,4 in 2,0 litra ter hibridna izvedenka. Slednji so uspeli spremeniti parametre delovanja, da je sedaj motor ob močnejšem pritisku na stopalko za plin malenkost manj glasen. O ponudbi kakšnega manjšega turbobencinskega motorja, kakršne ponujajo tekmeci, zaenkrat ni ne duha ne sluha.

Bo pa zato zelo suverena cena. Osnovnega aurisa boste dobili že za 13.500 EUR, z dizelskim motorjem za 15.000 EUR, pa bo imel že lepo zalogo opreme. Sedem zračnih blazin je serijskih, sistem ESP tudi, prav tako radio z vhodom USB in samodejna klimatska naprava. Volanski obroč bo sicer plastičen in platišča jeklena, a bo dodatnih 700 evrov za višjo stopnjo opreme rešilo tudi to. Z 19.000 evri je zanimiva cena hibrida, ki ga tako želijo ponuditi tudi tistim, ki razmišljajo o nakupu dizelske različice in ne le 'eko frikom'. Računajo, da bo delež prodanih bencinskih, dizelskih in hibridnih različic enak.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |