Novi yaris je pri nas že nekaj časa in navduši s sodobnimi tehnologijami, tudi z novim hibridnim pogonskim sklopom. Na voljo je lahko tudi v dveh barvah, tekmecem pa bo gotovo hud trn v peti.
Yaris je zdaj malenkost manjši od predhodnika, saj v dolžino meri 3.940 milimetrov, kljub krajšim previsom pa je medosje daljše za 5 centimetrov. Poleg več prostora v notranjosti boste navdušeni nad doplačljivim 10-palčnim projekcijskim prikazovalnikom in 8-palčnim zaslonom multimedijskega sistema, yaris pa je z zračnimi blazinami vgrajenimi na notranjih robovih sprednjih sedežev tudi zelo varen. Čeprav v osnovi za premikanje skrbi litrski bencinski trivaljnik, smo v testnem yarisu preizkusili hibridni pogonski sklop, ki ga bosta sestavljat 1,5-litrski motor z atkinsonovim ciklom in dva elektromotorja. Skupna sistemska moč je 85 kW (116 KM), moč pa se preko posodobljenega neskončnostopenjskega menajlnika e-CVT prenaša na sprednji kolesi. Po napovedih je motor tudi pri polni obremenitvi manj moteč za potnike kot doslej, takšen yaris pa se do 100 km/h požene v 9,7 sekunde. Kako se obnese v praksi izveste kmalu v testu.