Označuje tudi velikostni razred med modeli v hiši, če gremo od najmanjšega up!a preko pola do golfa. Ravno golf je merilo za ID.3, saj sta praktično enako dolga (4,26 metra), s podobno velikima prtljažnikoma (385 litrov), medtem ko naj bi bilo v kabini električnega modela celo toliko prostora kot v razred večjem passatu. Nova modularna platforma MEB je omogočila vse to, predvsem pa bo v prihodnosti poskrbela za ogromno število novih električnih modelov, do leta 2025 kar 20.
V ta namen so v nemškem mestu Zwickau odprli novo CO2-nevtralno tovarno, ki bo letno proizvedla 330 tisoč električnih vozil, do leta 2025 pa naj bi jih Volkswagen skupaj kar milijon letno, s čimer bi za okoli 30 odstotkov zmanjšali izpust CO2 svojega celotnega voznega parka v enem letu. Napovedujejo, da se bo prava transformacija zgodila do leta 2030, ko naj bi današnji proizvajalci avtomobilov ponujali širše mobilne storitve, ki bodo temeljile predvsem na elektriki.
ID.3 bo pri nas poleti, takrat naj bi prvi (140 v prednaročilu) pripeljali k svojim novim lastnikom, po predvidevanjih pa naj bi se prvič z njimi zapeljali spomladi. Sprva bo na voljo model s srednje zmogljivo baterijo; na voljo bodo tri s kapacitetami 45, 58 in 77 kWh ter dosegom 330 do 550 kilometrov po WLTP. Od kapacitete baterije bo odvisna tudi največja moč polnjenja (od 11 do 125 kW), ID.3 z najbolj zmogljivo baterijo pa bo možno registrirati samo kot 4-sedežnik. Kljub velikosti golfa bo zelo praktičen, saj bo v notranjosti ravno dno, obračalni krog pa bo celo manjši kot pri polu – 10,2 metra.
Tudi osnovne cene so že okvirno znane, torej naj bi vstopni model stal okoli 30 tisoč evrov (vse navedene cene so brez državne subvencije, ki se lahko v kratkem tudi spremeni), prvi modeli s srednje zmogljivo baterijo pa bodo na voljo s tremi bogatimi paketi opreme (1st, 1st plus in 1st max) in s cenami okoli 40, 46 in 50 tisočakov. Slednji bo imel celo projekcijski zaslon z obogateno resničnostjo, da boste lažje prepoznavali zanimivosti na poti, nam pa so za pokušino na domačih tleh prvič pokazali predserijski model, ki smo ga že videli na avtosalonu v Frankfurtu.
Februarja bodo znane točne cene in vsi podatki, v letu 2020 pa naj bi skupaj prodali 400 vozil, ker jih bo le toliko tudi na voljo za naš trg. Ko bo na vrsti prva vožnja z revolucionarnim ID.3, bomo lahko končno povedali tudi kaj več o samem avtomobilu, ki bo verjetno z velikimi črkami vpisan v zgodovino Volkswagna, morda celo avtomobilizma nasploh.