Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Taksisti se tepejo za camry

Toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po 15 letih je na naše ceste ponovno zapeljala Toyotina velika limuzina camry. Krona, če prevedem njeno oznako, in v določenem pogledu si takšno ime zasluži, saj na marsikaterega tekmeca lahko gleda zviška.
Taksisti se tepejo za camry
Foto: Anže Jereb
10. 10. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgleda bolj zanimivo, kot sta nekoč že stari camry ali kasneje avensis
prostorsko je notranjost naravnost razkošna
oprema je izjemno bogata, praktično popolna
potnikoma zadaj je na voljo še nastavljiv naklon naslonjala
'tablica' zadaj v sredini daje direktorski pridih
udobje z odlično zvočno izolacijo je ena od največjih vrlin avtomobila
tišino zagotavlja tudi hibridni pogonski sklop
poraba goriva je brez težav le okoli 5 litrov
zmogljivosti so povsem spodobne, čeravno ne brutalne
vozniško je nad pričakovanji, ker lepo sledi zavojem
prtljažnik je sicer zelo velik …
… a ga ni mogoče povečati s podiranjem naslonjal
voznikovo okolje ni na nivoju najboljših, malce ameriško plastično je
multimedijski sistem ni v koraku s časom
občasno hrumenje motorja zmoti sicer izreden mir v avtu
če pri avtu iščete čustva, naredite velik ovinek
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (17 glasov)

V segmentu, v katerega je sedaj vstopil camry, je Toyota prej že imela predstavnika. Preden rečete, da camry že ni direktna zamenjava za avensis, ker je še večji in bolj premijski … se strinjam in tehnično gledano res ni, vendar pa mogoče lahko tudi je. Cenovno je precej primerljiv z avensisom in ni nič dražji od njegovih tekmecev, pri nas pa je zapolnil luknjo, ki zeva pri Toyoti v tem segmentu. Kdo ve, kdaj in če sploh bomo videli novo generacijo avensisa, zato je to še eden od razlogov, da je vrzel zapolnil prav camry. Konec koncev je tudi ta oblikovno zelo zadržan in ima tako še eno skupno točko z avensisom.

Camry je precej ameriško oblikovana limuzina,, zato je podoba zadržana, z izjemo velike maske, ki mi je dejansko všeč.

Ker imajo vsake oči svojega malarja, o obliki samo toliko: camry je precej ameriško oblikovana limuzina, kar je jasno, saj se odlično prodaja na oni strani luže, zato je podoba zadržana, no, z izjemo velike maske, ki mi je dejansko všeč, ker umirjenosti doda živahnejšo noto. Pa še bolj nastopaško deluje. In všeč mi je, da je tudi z boka avtomobil prav lepo in elegantno razpotegnjen.

Znotraj me moti le, da je spet ameriško dolgočasno, osrednji del z zaslonom je nedomiseln in morda celo staromoden, če ga primerjam z najboljšimi v segmentu. Ne deluje posebej moderno ali pa vsaj žlahtno, plastika okoli zaslona v kombinaciji s plastično imitacijo lesa prej spomni na retro čase devetdesetih let. Si pa vseeno ne zasluži večje kritike, ker uporabnost ne trpi. Zaslon je dokaj dober, vmesnik že poznano povprečen, odlagališč je veliko, ergonomija ni napačna, izdelavi pa ne morem niti malo oporekati. Spredaj je počutje v bistvu zelo dobro.

Še boljše je zadaj, zlasti pri najbogatejši opremi premium, ko imata potnika v sredinskem naslonu za roke še kvazi 'tablico', preko katere lahko na primer dvigujeta zadnji senčnik kot v prestižnem lexusu LS, nastavljata temperaturo in podobno. In zadaj je prostor odmerjen po košarkarsko, ne po direktorsko, z manj kot 170 centimetri višine sem bil zadaj skoraj izgubljen. Passat ali mazda6 ga imata manj pa sta podobno dolga. Tudi prtljažnik je gromozanski: sicer limuzinsko (ne)uporaben in z vodiloma, ki se zajedata v prostor, zato pa toliko bolj pripravljen požreti vso kramo, s katero si ne želite deliti prostora med vožnjo. Baterija je po novem pod zadnjo klopjo, se pa njeno naslonjalo ne podre, niti odprtine za smuči nima, zato boste morali smuči pozimi v vsakem primeru voziti na strehi. Zdaj pa sledi najboljša lastnost camryja!

Včasih se mi zdi, da pri takšnih limuzinah preveč poudarjamo športen pridih. Seveda, mazdo6 bom vedno pohvalil, ker je vozniško res prijetna in obenem ne pretrda, ampak camry je morda za tipičnega lastnika še veliko boljša kombinacija. Več kot povprečna je lega in nekako povprečen je občutek na volanu. Ob tem pa je udobje za ta segment vozil naravnost odlično. Tako nežno in udobno ne zmore voziti noben drug predstavnik konkurence, izničevanje cestnih anomalij je namreč vrhunsko. In ob tem se camry sploh ne pelje slabo, če se vam bo slučajno kam mudilo in boste nekoliko hitrejši. Tudi nagibanja karoserije ni preveč, vedite pa, da je končna hitrost omejena na 180 km/h, če pogosto vozite zelo hitro po nemških avtocestah.

Ena od postavk, ki vplivajo na udobje, je seveda tudi hrup. Pomanjkanje hrupa v tem primeru. Pri dizlih smo se kar navadili, da ves čas ’brundajo’. Kako nadležno je to, spoznaš šele, ko se pelješ tukaj. Večino časa v popolni tišini, motor se oglasi le, ko boste močno pohodili plin in takrat zvok res ni prijeten. Ne traja pa to kar v nedogled, saj se bencinski motor izklopi takoj, ko popustite pedal za plin. Zato kljub 218 ’konjičkom’, kolikor jih skupaj pridelata oba motorja, poraba zlahka ostaja med petimi in šestimi litri, torej na nivoju dizla. Seveda ne pričakujte brutalnih zmogljivosti, z navorom vas bo kakšen turbodizel bolj sunil v hrbet, se pa camry vseeno lepo premika, a svoje pospeške občutkom pridno skriva. S pogonom seveda kraljuje na mestnih ulicah, kjer nihče ne mara smradu in ropota starih dizlov.

Toyota je naredila izračun in ugotovila, da taksist v življenjski dobi svojega avtomobila, kar je najbrž v samo nekaj letih, prihrani preko 30 tisočakov, če camry primerjamo s klasičnimi dizelskimi predstavniki. Nekaj zaradi cene pa porabe, tudi tekočih stroškov. To pomeni, da bo v tem času zaslužil  še skoraj za en takšen avtomobil, zato me ne čudi, da se v tujini zanj skoraj tepejo.

Verjetno bo po njem poseglo več flotnih kupcev in vas bo manj tistih, ki si ga boste kupili za doma, kar je v tem segmentu zelo pogost pojav. Če želite umirjeno limuzino z vsemi njenimi dobrimi in slabimi lastnostmi, je camry vrhunska izbira. Pa ne kličite potem mene, če boste zaspali za volanom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota camry 2.5 VVT-i e-CVT HSD premium
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2487
moč v kW (KM) pri vrt./min 160 (218) pri 5.700
največji navor v Nm pri vrt./min 221 od 3.600 do 5.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4885 x 1840 x 1445
medosna razdalja v mm 2825
prtljažnik v litrih 500
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1735 (365)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,8/4,4/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 32.400
cena testnega vozila v EUR 38.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTAtNTctNTgtTWVyY2VkZXMtQmVuei1DNjNfU19BTUdfU2VkYW4tMjAxOS04MDAtMTIuanBnMTU2MzU1MjI5Ng==.jpg
Daniel Blake pravi:
Ne, samo vec denarja dajo za avto
(pred 5 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Pri nas je to luksuzen avto, v ameriki pa je najbolj prodajan auto....torej zanje ni niti priblizno luksuzen ampak zelo cenen
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |