Da je konkurenca huda reč, ne velja le za priljubljen razred križancev, pač pa tudi predstavnike tako imenovanega B-razreda. Tam lahko trenutno izbirate med več kot 15 različnimi novimi modeli, znamke pa vas potem vsaka po svoje nagovarjajo, zakaj so prav njihovi predstavniki oh in sploh …
Hyundai i20 se nam zdi simpatičen že od prvega dne, ko je druga generacija premierno zapeljala na naše ceste. Ker pa so od takrat vseeno minila že štiri leta, smo spomladi na velikem primerjalnem testu PRIMA hitro ugotovili, da bo za boljšo uvrstitev vseeno treba pokazati kaj več kot le lep izgled.
Te dni na trg prihaja prenovljeni i20, za katerega Korejci pravijo, da je postal pametnejši, varnejši ter privlačnejši. Pri prvih trditvah nimamo čemu oporekati, pri besedi privlačnejši pa imamo manjše pomisleke. Zdi se, kot da želi pomlajeni i20 ustrezati vsem, zato so precej ostre linije nadomestili z bolj oglatimi. Dobro, spredaj ni velikih razlik, malce drugačna je le kaskadna motorna maska in odbijač, bistveno več pa jih je zadaj. Luči, ki lahko pri najbogatejšem paketu opreme tam svetijo v LED-tehniki, so postale večje, bolj zaobljene, točno takšen je tudi odbijač. Nova so celo prtljažna vrata, na katerih boste našli prostor za registrsko tablico, ter oblika 15- in 16-palčnih litih platišč. Če ste ljubitelj klasike, vam bo prenovljeni i20 zagotovo všeč, če prisegate na bolj dinamične, ostre linije, pa vas bo hyundai bistveno bolj razvajal drugje – na primer v notranjosti.
Armaturno ploščo lahko po prenovi prvič poživite z dekorativnimi elementi v treh različnih barvah, namesto radijskega sprejemnika s 3,5- ter 5-palčnim zaslonom pa izberete še nov 7-palčni, občutljiv na dotik. Ta je grafično posodobljen, lahko pa se pohvali še z novo navigacijsko napravo ter možnostjo povezave s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Paket 'smart sense' i20 prinaša še štiri nove sisteme, in sicer za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, za zaznavo nezbranosti voznika, samodejni preklop med dolgim in zasenčenim snopom ter sistem za preprečevanje naleta.
Nekaj novosti najdemo tudi pod motornim pokrovom, kjer se prenovljeni i20 hvali z dvema posodobljenima motorjema, ki izpolnjujeta normative razreda Euro 6d-temp in sta serijsko opremljena še s sistemom start/stop, ki mu Korejci pravijo kar ISG (Idle Stop & Go). Vstopnico v svet hyundaija i20 še naprej predstavlja 1,25-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik CVVT, ki lahko razvije 55 (75 KM) oziroma 62 kilovatov moči (84 KM). Njegov močnejši, 1,4-litrski brat, je prodajne police zapustil že pred prenovo, je pa zato litrski turbobencinski trivaljnik, ki nosi oznako T-GDI, tokrat na voljo v dveh konfiguracijah moči. Prvi s 74 kilovati (100 KM) ter drugi z 88 kilovati moči (120 KM).
Ker se prodajni trendi vse bolj obračajo v smer čistejših bencinskih motorjev, se s prenovo poslavljata še 1,1- ter 1,4-litrski turbodizelski različici CRDi. Mali i20 bo navor na sprednji kolesi še naprej najpogosteje prenašal preko 5-stopenjskega ročnega menjalnika, medtem ko si boste lahko kupci obeh turbobencinskih različic zaželeli še 7-stopenjski robotiziran menjalnik DCT. Pravijo, da ima prenovljeni i20 še bolj direktno krmiljenje, nekaj dodelav pa so inženirji namenili tudi podvozju vozila.
Res, da so bile tokratne prenove deležne vse tri karoserijske različice (petvratna, trivratna ter robustna active), pa boste na Hyundaijevi spletni strani našli le eno – tisto najbolj priljubljeno.
Res, da so bile tokratne prenove deležne vse tri karoserijske različice (petvratna, trivratna ter robustna active), pa boste na Hyundaijevi spletni strani našli le eno – tisto najbolj priljubljeno. Za to boste, tudi na račun nekoliko bolj bogate serijske opreme paketov life, comfort, style in premium, odšteli od 220 do 660 evrov več kot pred prenovo, kar načeloma pomeni od 12.190 (i20 1.25 CVVT life) do 17.040 evrov (i20 1.0 T-GDI 120 premium). Če boste želeli, da menjalnik prestavlja namesto vas, ceni prištejte še 1.290 evrov, le 90 evrov manj pa znaša promocijski popust, ki so ga pripravili pri zastopniku znamke. Ta o pretekli prodaji ter konkretnih prodajnih planih ne govori, vseeno pa želi, da bi se dobra prodaja nadaljevala še naprej.