Leteča preproga
Mercedes-Benz S 400 d 4Matic L AMG line plus

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
To je avto, ki predstavlja srce znamke, in avto, ki si ga vsa konkurenca postavi za zgled.
Mercedes-Benzovega eSa se pač ne moreš lotiti kot že tretje različice malega Aja na testu. To je avto, ki predstavlja srce znamke, in avto, ki si ga vsa konkurenca postavi za zgled. Dobra novica? Še vedno je najboljši med najboljšimi, čeprav mu ostali vse bližje dihajo za ovratnik.
Res ga je užitek voziti. Sicer so to druge sorte užitki; ne tisti, ko komaj čakaš naslednji ovinek na cesti, ampak enostavno sprostitev za volanom, pa če je to kratka ali dolga pot. Novi S naj bi bil sposoben najbolj avtonomne vožnje med vsemi avtomobili in kot takšen velja za testni zajček, ker bodo tehnologijo potem dobili še ostali manjši mercedesi. Torej, sam zna prilagajati hitrost, kar sicer ni nič novega, če ne bi tudi sam zaviral pred krožišči in ovinki. Podatke ima v navigaciji in bere znake, v praksi pa preseneti z učinkovitostjo, čeprav priznam, da me takšna vožnja še vedno večinoma dela nestrpnega, ker ves čas potem čakam, kje bo naredil napako, ali kaj bi jaz naredil bolje. S se odreže odlično, če so zavoji zmerni in promet normalen; na poti od Črnega Kala do Bernardina na primer nisem niti enkrat zaviral ali pospešil, le volanskega obroča se je potrebno ves čas dotikati, da elektronika ve, da niste zaspali. Včasih so senzorji celo preveč občutljivi na nekatere črte, ampak zaradi varnosti je tukaj bolje, da so preveč kot premalo.
Ogromno prostora je pri podaljšani različici, sedež je nadvse udoben in odlično nastavljiv, skriva celo isofix.
Zgolj zaradi službene dolžnosti sem se usedel tudi zadaj in ... ja, pač, ni kaj zapisati, česar ne bi pričakovali. Ogromno prostora je pri podaljšani različici, sedež je nadvse udoben in odlično nastavljiv, skriva celo isofix, ki je lepo pokrit s posebno blazinico, ko ga ne uporabljate. Vseeno pa sem razmišljal, da bi, če bi imel res veliko denarja, verjetno najel šoferja samo zato, da bi ga potem sam vozil okoli in zadovoljno kimal, ko ne bi mogel prehvaliti udobja.
Poznavalcev ne bo presenetila. Testni stane preko 170 tisoč evrov, ker ima za 55 tisoč evrov samo dodatne opreme, ampak kdor ima, bo dal. Ve, zakaj. Prava zvezda na nosu je zasluženo sinonim za perfekcijo in S tudi z zadnjo generacijo še vedno zasluženo vodi razred velikih limuzin.
tehnični podatki | mercedes-benz S 400 d 4MATIC L AMG line plus |
vrsta motorja | turbodizelski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2925 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 250 (340) od 3.600 do 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 700 od 1.200 do 3.200 |
menjalnik | samodejni, devetstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 5271 x 1905 x 1496 |
medosna razdalja v mm | 3165 |
prtljažnik v litrih | 510 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2075 (725) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,2 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,3/5,1/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 8,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 105.350 |
cena testnega vozila v EUR | 114.860 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 170.482 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















