V bistvu je bil celoten dogodek namenjen prikazu obogatene flote vozil. Z najmočnejšo preobleko in dvolitrskim turbobencincem pod pokrovom, v katerem rezgeta 231 'konjičkov', si sedaj lahko poleg klasičnega minija omislite še modela countryman in clubman. In ko govorim o klasičnem, je menda jasno, da je slednji z oznako JCW na voljo v tri- in petvratni izvedenki pa tudi kot cabrio.
No, vabilu smo se odzvali, panoramski vožnji iz Ljubljane pa je sledil malce hitrejši tempo na dirkališču Gaj. Saj veste, to je nekdanji Mobikrog blizu Krškega … Ni bilo tako hudo in atraktivno, kot je namigovalo vabilo, vsekakor pa smo uživali in paleta minijev je zopet dokazala, da vozniško navdušuje tudi takrat, ko po čelu ne tečejo kaplje potu in gume ne vzdihujejo ob trudu zagotavljanja zadnje trohice oprijema. Bili smo hitri, a ne brutalni, ob tem pa uživali v komunikativnem volanskem obroču in vedno odličnem občutku za volanom.
Kupcev najmočnejših 'johnov' najbrž ne bo veliko, ne glede na izbrani model pa bodo uživali. Kjer je klasičen mini s trdo ali platneno streho izjemno hiter in zelo okreten, clubman svojo dimenzijsko okornost nadoknadi s štirikolesnim pogonom in manj opaznim podkrmiljenjem. Zato kljub malenkost slabšim pospeškom na stezi s tem modelom skorajda nismo zaostajali.