O novi astri smo zapisali že praktično vse, bili na predpremieri, premieri in mednarodni premieri, tudi na testu smo imeli dve. Ker pa gre modelu tako dobro, menijo, da si tudi karavanski sports tourer zasluži svojo predstavitev, ki se je odvila v ljubljanskem Tivoliju. Pripeljali so tudi vse predhodnike, pred samo predstavitvijo pa nas spomnili še na bogato zgodovino, skozi katero nas je na hudomušen način popeljal Tilen Artač. Leta 1953 so z modelom olympia rekord in oznako car-a-van, praktično izumili pojem, s katerim še danes radi poimenujemo kombijevske različice. Sledil je kadett, ki velja za astrin predhodnik, skupaj pa sta v 50 letih in 10 reinkarnacijah po svetu prepričala preko 24 milijonov kupcev. Povedano drugače, če bi jih postavili v vrsto enega za drugim, bi v dolžino merili preko 100.000 kilometrov, dovolj, da bi z njimi dvainpolkrat obkrožili ekvator. Samih karavanskih različic sprva res niso prodali toliko pa so vseeno presegli prodajo 5 milijonov vozil.
Nova astra sports tourer stavi predvsem na družinske in flotne kupce ter je še zadnji član astrine družine K. Če jo boste opazili samo od spredaj, boste težko presodili, da gre za karavansko različico, od strani in zadaj pa ne bo nobenih težav. Streha se spušča počasneje, nova so prtljažna vrata, zadnje luči in odbijač, količnik zračnega upora pa znaša 0,272 Cd, kar je bolje od povprečja karavanov razreda C. Pri Oplu sicer pravijo, da je astra sports tourer v svoji osnovi ostala enaka, le notranjost je prostornejša. Spredaj razlik praktično ni, se pa te začno za B-stebričkom. Ker se streha spušča počasneje, je nad glavami zadnjih potnikov pričakovano več prostora, prostornejši pa je tudi sam prtljažni prostor. 540 litrov meri, kar je 170 litrov več kot pri kombilimuzinski in 80 več kor pri prejšnji. S prihodom premierno predstavljajo še sistem električnega prostoročnega pomika prtljažnih vrat, kot sistem samodejnega podiranja sedežev FlexFold, s pomočjo katerega lahko prostor povečamo na 1.640 litrov. Seveda so tudi tu prisotne še vse ostale opcije kombilimuzine, od 7-palčnega zaslona IntelliLink, sedežev s certifikatom AGR, do sistema OnStar.
Pod motornim pokrovom ni sprememb, pet bencinskih in štirje dizelski motorji so na voljo. Gre za novo generacijo tako atmosferskih kot prisilno polnjenih motorjev, ki razvijejo od 70 (95 KM) do 147 kilovatov moči (200 KM). Popolnoma nov je 1,6-litrski turbodizelski motor s 118 kilovati (160 KM), ki nadomešča nekoliko močnejši 2,0-litrski. Nasploh kupci več zanimanja kažejo po okolju prijaznejših motornih različicah, kar 60 odstotkov izbere bencinsko. Pri nas je z naskokom najbolj priljubljen 1,4-litrski bencinski motor ECOTEC s 110 kilovati (150 KM), približno polovica aster je opremljena z njim. Na drugi strani pa imamo 1,6-litrski turbodizelski CDTi s 100 kilovati (136 KM) s približno 30-odstotnim tržnim deležem. Skromnih 20 odstotkov si tako razdeli ostalih sedem različic, to pa pomeni, da so slovenske astre nadpovprečno motorizirane.
Nič drugače ni pri paketih opreme. Štirje so na voljo še naprej, je pa zanimivo, da je tudi tu z naskokom najbolj priljubljen prav najbogatejši paket innovation. Preko tretjina kupcev poseže tudi po opcijskih matričnih LED-žarometih IntelliLux, zato podobno zgodbo pričakujejo tudi pri astri sports tourer. Ta je na voljo od 15.740 (sports tourer 1.4 ECOTEC selection) do 22.450 evrov (1.6 CDTi BiTurbo innovation), na navedene cene pa pričakujte še tisočak popusta, kar pomeni, da najcenejša stane pod 15 evrskih tisočakov. Prvi kupci bodo ob tem brezplačno deležni še zimskega paketa, ki vključuje ogrevan volanski obroč in sprednja sedeža. Ker je med kombilimuzinsko in karavansko samo 750 evrov razlike v ceni, pričakujejo, da bo po prostornejši posegla kar polovica vseh kupcev, v prihodnjih mesecih pa še nekoliko več. Pri Oplu so od novembra pri nas prejeli preko 800 naročil in z novo astro podvojili tržni delež, v tem trenutku pa se soočajo še s prijetno težavo, saj povpraševanje po avtomobilih presega možnost dobave.