Naziv prestižna divizija terja svoj davek in bil je že skrajni čas, da se celotna družina DS postavi na svoje noge. Dobro, DNK ostaja Citroënov, vendar je zapakiran v lepši paket, kar pomeni višjo končno ceno. Ampak gremo lepo po vrsti. Posodobljeni DS 3 je odslej bolj podoben večjima DS 4 in DS 5, kar mu bo gotovo pomagalo pri osvajanju novih lastnikov. Že tako je od leta 2010 prepričal več kot 390.000 voznikov, odslej pa bo morebiti še kakšnega. Največ sprememb je seveda na sprednjem delu, kjer se sredi šesterokotne maske končno bohoti logotip DS. Z opremo nabite različice bodo prejele še pametna žarometa, ki združujeta tehnologiji LED in ksenon, po trije LED-snopi na vsaki strani pa svetijo v obliki diamanta. Takšne luči so bile na voljo že pred osvežitvijo. LED-smerniki in LED-meglenke zaključujejo sprednjo predelavo, s strani pa najbolj izstopajo nova 16- in 17-palčna platišča, na voljo je kar 15 različnih vrst. Na zadku so malenkost spremenjene luči, po novem pa je več možnosti personalizacije, saj so na voljo 4 barve strehe in platna v primeru kabrioletske različice, deset ohišij zunanjih ogledal ter 5 barv karoserije, kar nanese na 78 kombinacij barve strehe in karoserije. Še več, na strehi je lahko ena izmed desetih različnih nalepk.
Tudi notranjost je malenkost osvežena in premore usnje, ki ga imata večja DS 4 in DS 5, več je različnih barv armaturne plošče. Posodobili so še 7-palčni zaslon na dotik, kjer gnezdi multimedijski sistem, ki po novem podpira povezljivost s pametnimi telefoni apple carplay in android mirrorlink. Novi DS connect box po novem vključuje še možnost oddaljenega spremljanja lokacije avtomobila, virtualno servisno knjižico in napredni sistem, ki omogoča samodejni klic v sili in klic asistence na cesti z lokalizacijo vozila v primeru težav. DS 3 odslej še samodejno zavira v mestu do hitrosti 30 km/h, če je to potrebno. V sklopu osnovne opreme so po novem senzorji za parkiranje spredaj in zadaj, kamera za vzvratno parkiranje in pomočnik pri speljevanju v klancu, ki je na voljo tudi v kombinaciji z ročnim menjalnikom.
Motorno paleto so malo posodobili, vendar bo bencinski del še vedno zastopal 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik v treh izvedbah: s 60 kW (82 KM), 81 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM). S srednje zmogljivo izvedbo bo mogoče naročiti še šeststopenjski samodejni menjalnik, šibkejša različica pa bo spojena samo s petstopenjskim ročnim. 1,6-litrski turbodizelski motor blueHDi ima dva nivoja moči, 73 kW (100 KM) in 88 kW (120 KM), tudi tukaj pa dobi šibkejša različica menjalnik s samo petimi stopnjami. Po novem ni več različice DS 3 racing, pač pa jo je zamenjala različica DS performance, ki jo poganja 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 154 kW (208 KM) in 300 Nm navora in do stotice DS 3 požene v 6,5 sekunde, merilnik hitrosti pa se ustavi pri 235 km/h. Motor je v tem primeru spojen s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, na voljo je še delna zapora sprednjega diferenciala. DS 3 performance je od krotkih bratov za 15 milimetrov bliže tlom, obenem pa sta širša koloteka, spredaj za 26 in zadaj za 14 milimetrov. Posodobljeni DS 3 je že na voljo pri pooblaščenih prodajalcih Citroën.
Cene:
DS 3 chic puretech 82 BVM – 15.770 EUR
DS 3 so chic puretech 82 BVM – 18.370 EUR
DS 3 so chic puretech 110 S&S BVM – 19.870 EUR
DS 3 so chic puretech 110 S&S EAT6 – 21.070 EUR
DS 3 so chic puretech 130 S&S BVM6 – 20.770 EUR
DS 3 so chic blueHDi 100 S&S BVM – 21.190 EUR
DS 3 so chic blueHDi 120 S&S BVM6 – 21.990 EUR