Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

11. del - Maribor

Modri volan

Avtor prispevka: Volan
Na Štajerskem je kar nekaj šol, kjer se v programih avtostroke izobražujejo dijaki. Nič drugače ni v Mariboru, na tehniškem šolskem centru, kamor nas je nazadnje pripeljal Modri volan. Tam se v programih avtostroke izobražuje več kot 200 dijakov, nas pa je že čakalo 10 najboljših, da se pomerijo v teoretičnem preizkusu znanja. In to predzadnjič, ker smo za polfinale potrebovali samo še dva dijaka.
11. del - Maribor
Foto: Jani Ugrin
8. 12. 2012 ob 18:30
Komentarjev: 0
Modri volan 11. del - Maribor
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fantje so se odlično odrezali, prvi pa je razred zapustil Slobodan, za njim še David in Dejan, Matej in Simon pa sta se morala pomeriti še na izpadanje, ker sta pri zadnjem vprašanju hkrati dvignila roki. Na koncu je bil boljši starejši Simon. Sledilo je posvetovanje, priprava ibize in vsi so bili pripravljeni na nadaljevanje, menjavo letnega Goodyearovega avtoplašča z zimskim. Slobodanu, ki je začel prvi, je odlično kazalo do konca, ko mu je padlo kolo in je izgubil kar nekaj časa. Postavil je referenčni čas 3 minute 18, 84. Davidu je za njim malo ponagajala posoda s pasto za mazanje, sicer pa je bil zadovoljen. Naslednji je bil Dejan, ki je še mene presenetil, zadnji pa se je zagnal Simon, ki je imel nekaj manjših težav, ampak je vseeno dosegel zelo dober čas. Kljub napakicam so bili vsi dobri in seveda so nestrpno čakali na razglasitev, ki je pokazala, da sta šla naprej Dejan in Simon.

Pomerila sta se v menjavi zavornih čeljusti v bobnu. V bistvu jih nista zamenjala, ker so bile še nove, tako da sta jih le snela in namestila nazaj. Če bi potrebovala nove, pa bi lahko preverila cene na www.vednovredno.si. 'Hobotnico', ki se strokovno imenuje orodje za demontažo pesta kolesa, bi uporabila samo, če ga ne bi mogla sneti z ostalim orodjem, se pravi, če bi bil preveč zapečen. No, kar pa sta uporabila, so klešče za zavorne vzmeti, s katerimi sta raztegnila vzmet, nato pa s kleščami napela pletenico ročne zavore. Uporabila sta tudi nekaj ostalega klasičnega Uniorjevega orodja, začel pa je Simon.

Jure Kočar iz AMZS je povedal, da zavorne čeljusti menjamo zaradi zmanjšanega učinka zaviranja, ali pa v primeru okvare. Kadar govorimo o zmanjšanem učinku, se to pokaže na tehničnem pregledu, ob meritvi zavornega učinka, kadar govorimo o okvarah, je pa največkrat okvara, da se zavorna obloga odlepi od zavorne čeljusti. Je pa tudi zelo pogosta okvara puščanje zavornega valjčka. Običajna življenjska doba bobnastih zavor je nekje 4 do 5 let, torej 100.000 prevoženih kilometrov.

Simon se je naloge lotil zelo hitro, vendar je imel nekaj težav s pletenico ročne zavore, zaradi česar je porabil veliko časa. Nato pa se mu je pripetila še ena nerodnost, pozabil je namestiti vzmet. Jasno, na koncu ni bil zadovoljen. Za kazen smo mu pribili dvojni čas, ki bi ga porabil za vzmet, to je 20 sekund, tako da je dosegel čas 5 minut, 56 sekund in 97 stotink. Dejan se je za njim lotil naloge kot pravi mojster in čeprav je tudi njemu malo nagajala pletenica ročne zavore, mu je kazalo zelo dobro.

V zgornjem videu pa si poglejte, kdo je bil boljši.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |