V Ingolstadtu so prenovljenemu malčku namenili nova sprednji in zadnji odbijač, ki k skupni dolžini prispevata dodatna centimetra, na novo so oblikovali tudi rešetko hladilnika, žaromete in meglenke. V LED-tehnologiji na zadku svetijo na novo oblikovane luči, nove oblike je bil deležen še zadnji usmerjevalnik zraka, zunanja ogledala in osem novih platišč iz lahke litine s premerom od 15 do 18 palcev. V notranjosti je sprememb nekoliko manj, novi so le materiali in barve, kromirane obrobe stikal in črna obroba multimedijskega sistema MMI. Vizualna prenova, kot smo zapisali, je premišljena in germansko previdna. Pogled pod motorni pokrov pa razkriva drugačno zgodbo.
Motorna ponudba je bila deležna temeljite prenove. Prisilno polnjenih motorjev z razponom od 66 (90 KM) do 141 kilovatov (192 KM) moči je šest: štirje bencinski in dva dizelska. V povprečju so do 10 odstotkov varčnejši, ustrezajo najnovejšim evropskim izpušnim standardom in so povezljivi s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom S tronic. Novost v ponudbi predstavljata nova, na papirju varčna trivaljna motorja 1.0 TFSI in 1.4 TDI, nova pa sta še elektromehansko servokrmiljenje in sistem drive select, s katerim lahko voznik izbira med tremi vnaprej programiranimi voznimi profili.
Prestižnega malčka, ki je pred približno petimi leti prvič zapeljal na naše ceste, so kupci dobro sprejeli. Delež prodaje 600 vozil, kolikor jih je v tem času zapeljalo iz prodajnih salonov po državi, se je prepričljivo nagibal k petvratni izvedbi sportback, zato po prenovi izvedbe s parom vrat manj na ceniku ne boste našli. Naročilo bo v primeru, da ga želite, možno, bo pa takšen A1 stal celo več kot petvratni. Prenovljeni A1 sicer prinaša individualno prilagodljivi liniji design in sport, ki se pridružujeta številnih drugim izvedbam in paketom opreme. 17.860 evrov boste odšteli za najcenejši model sportback 1.0 TFSI, cene najcenejšega dizelskega modela sportback 1.4 TDI ultra pa se začno pri ceni 19.500 evrov. Prilagodljivi liniji design in sport ceno pomakneta slaba dva tisočaka višje, toliko pa je potrebno odšteti tudi za robotizirani menjalnik S tronic. Koliko kupcev bo prenovljeni model privabil letno? Slovenski zastopnik pričakuje, da bo teh približno 150, ta strup na fotografijah, ki sliši na ime S1 sportback, pa si le dobro oglejte. S 170 kilovati (231 KM) moči, stalnim štirikolesnim pogonom quattro in ceno 32.880 evrov bo na naših cestah vse prej kot pogost pojav.
Pogled na cenik:
audi A1 sportback 1.0 TFSI (70 kW) – 17.860 EUR
audi A1 sportback 1.4 TFSI (92 kW) – 19.940 EUR
audi A1 sportback 1.4 TFSI COD (110 kW) – 21.500 EUR
audi A1 sportback 1.4 TDI ultra (66 kW) – 19.500 EUR
audi A1 sportback 1.6 TDI (85 kW) – 21.230 EUR
audi A1 sportback 1.0 TFSI design S tronic (70 kW) – 21.610 EUR
audi A1 sportback 1.4 TDI ultra design (66 kW) – 21.250 EUR
audi A1 sportback 1.0 TFSI sport (70 kW) – 19.670 EUR
audi A1 sportback 1.4 TDI ultra sport S tronic (66 kW) – 23.310 EUR
audi S1 sportback 2.0 TFSI quattro (170 kW) – 32.880 EUR