Pri bencinskih in dizelskih avtih boste imeli najmanjšo porabo, ko se boste vozili enakomerno in naravnost, kljub enaki razdalji pa bistveno večjo, ko boste peljali preko prelaza ali na visok hrib. Da se vsa ta masa premika, je potrebno zelo veliko energije, in čeprav avto s klasičnim motorjem z notranjim izgorevanjem navzdol praktično ne kuri goriva, je povprečje na koncu slabo. Kaj pa tu, kjer se baterija med spuščanjem po klancu polni?
Naslednja etapa je bila iz Preddvora na Jezersko, praktično ves čas je klanec in tukaj prideta do izraza dva potovalna računalnika kone, od katerih je enega možno resetirati in s tem računati porabo za vsak segment posebej ali vse skupaj. Cesta je bila mokra, ker je prejšnje dni stalno deževalo, in tukaj je še enkrat postalo očitno, kako dober bi bil v električni koni še štirikolesni pogon. Navora je toliko, da se kolesi spredaj ob vsakem močnejšem pospeševanju zavrtita v prazno.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!