Honda civic tourer
Domača premiera
V motorni ponudbi sta dva poznana, zmogljiva in varčna motorja. Prvi je 1,6-litrski dizelski motor i-DTEC s tehnologijo 'earth dreams'. Motor, ki doseže 88 kW moči in 300 Nm navora, se ponaša še z nizkim izpustom CO2 in 3,5-litrško kombinirano porabo goriva. Omenjeni motor, smo na testu kombilimuzinske izvedbe že dodobra preizkusili in bili nad njim prijetno presenečeni. Še posebej nas je le-ta navduševal s porabo goriva, ki sicer ni bila tako majhna kot tovarniško obljubljena, a nikoli, pa četudi le ob srednje umirjeni vožnji, ne višja od petih litrov. Drugi v motorni ponudbi pa je 1,8-litrski bencinski motor i-VTEC, ki doseže 104 kW moči in 174 Nm navora. Na voljo je tako s šeststopenjskim ročnim, kot tudi s petstopenjskim samodejnim menjalnikom, s katerim je civic tourer dober poldrugi tisočak dražji. S ciljem izboljšanja vožnje izkušnje je bilo izboljšav bilo deležno tudi podvozje.
Novi civic tourer, ki so ga pri Hondi razvili in izdelali v Evropi, je na voljo s štirimi paketi opreme - comfort, sport, lifestyle in executive. Njegovo vsestransko uporabnostjo bo v primerjavi z 235 milimetrov krajšo petvratno kombilimuzinsko izvedbo cenila približno četrtina civicovih kupcev. Ti bodo za nakup podobno opremljene karavanske izvedbe plačali dodatnih 1.190 €, kar pomeni, da je vstopna bencinska različica 1.8 i-VTEC ob paketu opreme comfort na voljo od 19.990 €. 1.6-litrska dizelska različica i-DTEC je od bencinske dražja za poldrugi tisočak, vrh ponudbe pa s ceno 30.530 € predstavlja 1.8-litrska bencinska različica i-VTEC s petstopenjskim samodejnim menjalnikom in bogatim paketom opreme executive. Ta vključuje aktivni varnostni paket ADAS (pomoč za samodejno zaviranje v mestu, opozorilo za vozilo v mrtvem kotu, opozorilo za skrenitve iz voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov, sistem podpore dolgih luči...), tristopenjsko prilagodljive blažilnike ADS, bi-ksenonska žarometa, usnjeno oblazinjenje in pametni ključ. Slovenski zastopnik pričakuje, da bo do konca letošnjega leta na slovenske ceste zapeljalo med 30 in 40 civic tourerjev, katerih 20 je že na zalogi po slovenskih prodajnih salonih.
Še pogled na nekatere cene:
honda civic tourer 1.6 i-DTEC comfort (88 kW) - 21.510 EUR
honda civic tourer 1.6 i-DTEC sport (88 kW) - 23.040 EUR
honda civic tourer 1.6 i-DTEC lifestyle (88 kW) - 25.170 EUR
honda civic tourer 1.6 i-DTEC executive (88 kW) - 30.520 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC comfort (104 kW) - 19.990 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC sport (104 kW) - 21.510 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC lifestyle (104 kW) - 23.640 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC executive (104 kW) - 28.990 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC comfort, samodejni menjalnik (104 kW) - 21.530 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC sport, samodejni menjalnik (104 kW) - 23.050 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC lifestyle, samodejni menjalnik (104 kW) - 25.180 EUR
honda civic tourer 1.8 i-VTEC executive, samodejni menjalnik (104 kW) - 30.530 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!