Citroën DS3 R3T
Domača premiera
Ekipa MGM racing, je v petek ob podpori uvoznika in ostalih partnerjev predstavila novi, dvokolesno gnani dirkalnik, citroën DS3 R3T. Pod pokrovom motornega prostora dirkalnika, ki razpolaga z vsem pridobljenim znanjem ekipe Citroën Racing, je vgrajen 1,6-litrski štirivaljnik turbobencinski motor, razvit na osnovi serijskega motorja skupine PSA. S pomočjo uporabe delov, značilnih za dirkalne avtomobile, zmore kar 210 konjskih moči in razvije 350 Nm navora, kar omogoča izjemno prožno vožnjo. Dirkalni citroën DS3 R3T, ki si ga lahko ob plačilu 83.450 evrov privoščite tudi vi, je opremljen še s tristopenjsko nastavljivimi blažilniki, hidravlično ročno zavoro in najpomembneje, s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom. Upravljanje le-tega je polavtomatsko kot pri dirkalnem citroënu C4 WRC. Za varnost posadke, v tem primeru mladega in talentiranega voznika ter izkušenega sovoznika, katerega največji uspeh je zmaga na tradicionalnem Rally Saturnusu, skrbi originalna jeklena karoserija, ojačana z večtočkovno privarjeno kletko.
Z nakupom vozila DS3 R3T, s katerim so pri Citroënu v času razvoja prevozili več kot 10.000 km, so cilji ekipe MGM racing usmerjeni predvsem v spoznavanje vozila in uspešno promocijo. Z novim dirkalnikom bo letos talentirani 23-letni Postonjčan, ki v reliju nastopa šele tretjo sezono, z nastopi na državnem prvenstvu Slovenije, Mitropa pokalu in mednarodnem prvenstvu Hrvaške pridobival nova znanja in izkušnje, ki bodo še kako prav prišle v naslednji sezoni, ko ekipa planira nastop na dveh relijih skupine WRC in DS3 pokalu.
tehnični podatki | citroën DS3 R3T 1.6 THP |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 155 (210) pri 4.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 350 pri 3.000 |
menjalnik | sekvenčni, šestopenjski |
sklopka | keramično-kovinska, dvolamelna |
pogon | na sprednji kolesi |
diferencial | samozaporni, tip ZF |
amortizerji | tristopenjsko nastavljivi, BOS |
sprednje zavore | hlajene kolutne zavore (330 x 30 mm),štiribatna zavorna čeljust |
zadnje zavore | kolutne zavore (300 x 8 mm), dvobatna zavorna čeljust |
mere (dolžina x širina) v mm | 3948 x 1715 |
medosna razdalja v mm | 2465 |
masa vozila (s posadko) v kg | 1230 |
porazdelitev teže (spr./zad.) v % | 64/36 |
cena osnovnega vozila v EUR | 83.450 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!