Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Peugeot 508

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Križanci v zadnjih letih ne beležijo le rekordne prodaje, pač pa počasi in vztrajno izpodrivajo tudi druge karoserijske oblike – na primer limuzine. Proizvajalci nam zato te ponujajo v bolj privlačni embalaži.
Peugeot 508
Foto: Gašper Miš
15. 1. 2019 ob 18:30
Komentarjev: 0

Trendu sledi tudi Peugeot z novim 508, zastavonošo znamke, ki v drugo generacijo vstopa s povsem novo zunanjo podobo. Za začetek boste na njej opazili, da so ji Francozi namenili vrata brez okenskih okvirjev, zato petstoosmice ne uvrščajo več med klasične limuzine s štirimi vrati, pač pa 'fastbacke'. Na račun tega, da ima novinec zdaj pet vrat in očitno sledi drugačni filozofiji kot njegov predhodnik, uporabnosti tokrat ni bilo treba podrediti limuzinski eleganci, saj prtljažni prostor meri 487 litrov (14 več kot prej) in je obenem lažje dosegljiv. Zanimivo je še to, da je (medtem ko večina novih avtomobilov kar raste in raste) petstoosmica postala kar 8 centimetrov krajša, približno 5 nižja in 3 širša. Avtomobil v višino meri le še 1,4 metra, kar je najmanj v razredu, vse to pa samo še dodatno govori v prid temu, da želi Peugeot z njim izžarevati športnost. To se dodatno kaže še v bolj ostrih linijah ter drzno oblikovanih LED-svetilih spredaj in lučeh zadaj.

Bolj kupejevska oblika pomeni, da je prostora nad glavami potnikov manj, zato boste zadaj visokorasli le stežka našli udobno namestitev. Toliko bolje se boste počutili zasidrani v sprednja sedeža, ki imata lahko celo AGR-certifikat, opcijsko pa sta na voljo z masažno funkcijo. Novinec je opremljen še z zadnjo interpretacijo voznikovega delovnega okolja, ki sliši na ime i-Cockpit. Ta petstoosmici prinaša majhen tako zgoraj kot spodaj prirezan volanski obroč, 12,3-palčne digitalne merilnike in v armaturno ploščo lepo umeščen 8- oziroma 10-palčni zaslon na dotik. Če smo bili še v prejšnji generaciji deležni velikega števila klasičnih stikal, jih ima danes po vzoru koncernskih bratov bolj malo. Na armaturni plošči boste našli le še nekaj najpomembnejših, tiste za klimatsko napravo pa tudi tu iskali zaman. Bolj hvalimo dejstvo, da so pri Peugeotu očitno prisluhnili kritikam kupcev in medijev ter novi model opremili s precejšnim številom odlagališč, tudi prostorom za brezžično polnjenje mobilnega telefona.


Ni pa novi 508 le oblikovno bolj všečen avtomobil, v primerjavi s prejšnjim je tudi precej pametnejši. Kar deset naprednih varnostnih sistemov ponuja, od tega tri serijsko (sistem prepoznave prometnih znakov, sistem samodejnega zaviranja v sili ter sistem, ki vozilo aktivno ohranja na voznem pasu). Ostalih sedem je na voljo opcijsko, še posebej ponosni pa so na dva, in sicer napredno različico sistema za prepoznavo prometnih znakov (ta poleg omejitev hitrosti prepozna še štiri druge – znaka stop in za enosmerno ulico, prepoved prehitevanja ter konec prepovedi prehitevanja) ter sistem night vision, ki s pomočjo infrardeče kamere ponoči do 150 metrov pred vozilom zazna živali in pešce.

Kupci lahko izbirate med tremi motorji, in sicer enim bencinskim ter dvema dizelskima, ti pa so skupaj na voljo v petih konfiguracijah moči. Turbobencinski THP ima štiri valje, 1,6 litra delovne prostornine, razvije pa 133 (180 KM) oziroma 165 kilovatov moči (225 KM). Štirivaljni sta tudi dizelski različici BlueHDi, ki bosta pri nas predvidoma bolj priljubljeni. Prva ima 1,5 litra prostornine in razvije 96 kilovatov (130 KM), druga pa je 2,0-litrska s 117 (160 KM) oziroma 133 kilovati moči (180 KM). Z izjemo najšibkejše različice so vse serijsko povezane z novim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8, navor pa prenašajo na sprednji kolesi. Konec leta bo ponudbo okrepil še priključni hibrid, 508 pa se lahko že zdaj pohvali z novo platformo EMP2, zaradi katere je napram prejšnjemu tudi do 70 kilogramov lažji. Novost predstavlja še večvodilna zadnja prema, kakršno najdemo pri modelu DS7 crossback, močnejše različice pa so lahko opremljene tudi s prilagodljivim zadnjim vzmetenjem, ki delujejo v povezavi s štirimi voznimi načini (eco, normal, comfort in sport).

Limuzinski različici nove petstoosmice se sredi leta pridružuje še bolj uporabna kombijevska z oznako SW, obe pa bosta deležni štirih že znanih paketov opreme – active, allure, GT line in GT. Najbolj priljubljeni bosta kar različici allure in GT line, le kakšna četrtina bo izbirala med opremo active in GT. Za najcenejšo active boste v kombinacijski z 1,5-litrskim dizelskim motorjem in ročnim menjalnikom odšteli 25.900 (508 1.5 BlueHDi 130 active, 6-st. roč.), za najdražjo GT pa v kombinaciji z bencinskim motorjem in samodejnim menjalnikom najmanj 37.300 evrov (508 1.6 THP 225 EAT8 GT, 8-st. sam.). Peugeot na navedene cene ponuja še tisoč evrov popusta v primeru financiranja, zato pričakujte, da boste za najbolj priljubljene z nekaj dodatki odšteli med 30 in 35 tisočakov. Francozi so do danes pri nas prodali 1.226 vozil 508, letos pa pričakujejo, da jih bodo še približno 250 – od tega 150 limuzin in 100 kombijev.

Cene:

peugeot 508 1.6 THP 180 EAT8 active, 8-st. sam. (133 kW) – 28.400 EUR
peugeot 508 1.6 THP 180 EAT8 allure, 8-st. sam. (133 kW) – 30.300 EUR
peugeot 508 1.6 THP 180 EAT8 GT line, 8-st. sam. (133 kW) – 32.300 EUR
peugeot 508 1.6 THP 225 EAT8 GT, 8-st. sam. (165 kW) – 37.300 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 active, 6-st. roč. (96 kW) – 25.900 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 allure, 6-st. roč. (96 kW) – 27.800 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 GT line, 6-st. roč. (96 kW) – 29.500 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 EAT8 active, 8-st. sam. (96 kW) – 27.900 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 EAT8 allure, 8-st. sam. (96 kW) – 29.800 EUR
peugeot 508 1.5 BlueHDi 130 EAT8 GT line, 8-st. sam. (96 kW) – 31.500 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 160 EAT8 active, 8-st. sam. (117 kW) – 29.300 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 160 EAT8 allure, 8-st. sam. (117 kW) – 31.200 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 160 EAT8 GT line, 8-st. sam. (117 kW) – 32.900 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 allure, 8-st. sam. (133 kW) – 31.900 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT line, 8-st. sam. (133 kW) – 33.600 EUR
peugeot 508 2.0 BlueHDi 180 EAT8 GT, 8-st. sam. (133 kW) – 36.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 5. 2024
Maj 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 2 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 2 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |