Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Opel insignia

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Insignia je ob prihodu na trg pred približno petimi leti dvignila veliko prahu. Avtomobil je postal pravi prodajni hit, ki je osvojil lovoriko evropski avtomobil leta in srca mnogih Slovencev. Sedaj je na potezi druga generacija.
Opel insignia
Foto: Gašper Miš
18. 10. 2013 ob 2:10
Komentarjev: 3
video domača premiera opel insignia
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nova opel insignia na slovenski trg vstopa v velikem slogu. Skoraj prepričan sem, da ste jo med ogledom svoje priljubljene televizijske oddaje že opazili na malih zaslonih, oziroma se peljali mimo kakšnega obcestnega reklamnega panoja, katerega krasi zastavonoša znamke. Ob tem si upam trditi, da se je kdo, ki se je prepoznal v zgornjem opisu, že vprašal, kaj jo od loči od prve generacije, saj je zunanji videz še kako znan.

Novost sestavlja 2700 novih delov in to je po besedah slovenskega zastopnika dovolj velik razlog, da si vozilo pridobi naziv druge generacije. Za pomlajen videz nove insignie gredo zasluge novi prednji maski, katero obdajata nova sprednja žarometa (izdelana v Helli Saturnus) in spremenjen zadek vozila. Zadnje luči so nove, postavljene nekoliko nižje, vanj pa se po vzoru opel cascade zareza kromirana letev. V notranjosti je novosti še nekoliko več. Nadgrajena je bila sredinska konzola, ki tokrat stavi na minimalizem, saj je veliko gumbov nadomestil iLink, zaslon občutljiv na dotik. Tega bo moč upravljati tudi s pomočjo sledilne ploščice, ki v tem segmentu predstavlja novost. Za boljšo vozniško izkušnjo skrbi še nov volanski obroč in osem palčni zaslon, postavljen med merilniki. Skoraj tri tisoč insignij na naših tleh je bogato opremljenih. Če bo tako tudi v prihodnje, boste v njih našli naslednje sisteme za pomoč vozniku: aktivne bi-xenonske žaromete, aktivni tempomat, opozorilo za nevarnost naleta, opozorilo za menjavo voznega pasu, opozorilo za vozilo v mrtvem kotu, insignia pa bo tudi prepoznala prometne znake in nudila pomoč pri bočnem parkiranju.

V ponudbi bo kar šest dvolitrskih dizelskih motorjev, med katerimi izstopa različica 2.0 CDTI z 88 oziroma 103 kilovati, opremljena s sistemom start/stop. S kombinirano porabo 3,7 litra na sto prevoženih kilometrov in izpustom 99 gramov ogljikovega dioksida velja za najbolj varčno v srednjem razredu. Takšna ponudba je zaradi dejstva, da se je kar 97 odstotkov slovenskih kupcev pri nakupu prve generacije odločilo za dizelsko različico, še kako pomembna. Seveda ne smemo pozabiti na preostale 3 odstotke, ki bodo deležni večih novosti. Osnovni, 1.4 Turbo ECOTEC ponuja možnost tovarniške predelave na utekočinjen naftni plin (LPG), nov je 125 kilovatni 1.6 SIDI Turbo ECOTEC in 2.0 Turbo ECOTEC. Razpon moči motorne ponudbe se giblje od 81 do kar 239 kilovatov, kolikor zmore insignia OPC, vsi motorji pa so povezani s šeststopenjskim ročnim oziroma samodejnim menjalnikom.

Kupci bodo pri novi generaciji opel insignije izbirali med tremi paketi opreme – edition, active in cosmo. Ponudba sestoji s tako štiri kot petvratne limuzinske različice, karavanski različici sports tourer pa se bosta pridružili še dve posebni izvedenki. Novost predstavlja robustno zasnovana različica country tourer s štirikolesnim pogonom, seveda pa niso pozabili na zmogljivo različico OPC. Cene z novo generacijo ostajajo na ravni predhodnega modela, kar pomeni, da bo za vstopni bencinski model 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop v štirivratni limuzinski izvedbi potrebno odšteti 23.350 €, za vstopni dizelski pa bo potrebno doplačati samo 220 €. Ker je pri slovenskih kupcih bolj priljubljena karavanska različica, velja omeniti, da je ta od limuzinske dražja za 1.200 €. Vrh ponudbe z 52.820 € še naprej predstavlja najzmogljivejša karavanska izvedenka 2.8 V6 Turbo ECOTEC OPC s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. S približno petsto prodanimi vozili letno želijo ohraniti 11-odstotni tržni delež v segmentu.

Obsežno predstavitev si lahko ogledate v mednarodni premieri.

Še nekatere cene:

opel insignia štirivratna limuzina 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop (103 kW) edition - 23.350 EUR
opel insignia štirivratna limuzina 2.0 CDTI ECOTEC Start/Stop (88 kW) active – 26.130 EUR
opel insignia petvratna limuzina 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop (125 kW) cosmo – 27.200 EUR
opel insignia petvratna limuzina 2.0 CDTI ECOTEC Start/Stop (120 kW) cosmo – 28.100 EUR
opel insignia sports tourer 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop (103 kW) edition – 24.550 EUR
opel insignia sports tourer 2.0 CDTI ECOTEC ecoFLEX Start/Stop (88 kW) edition – 24.650 EUR
opel insignia sports tourer 4x4 2.0 CDTI ECOTEC (140 kW) cosmo – 38.450 EUR
opel insignia sports tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC (239 kW) OPC – 50.420 EUR
opel insignia country tourer 4x4 2.0 Turbo ECOTEC  Start/Stop (184 kW) – 39.150 EUR
opel insignia country tourer 4x4 2.0 CDTI ECOTEC, samodejni menjalnik (140 kw) – 40.150 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
nemški polizdelek, žal
(pred 9 leti )
bW9uemEuanBnMTM4MTY5MTU5Nw==.jpg
sebasti pravi:
Sem se vsedel pa vse ni res bolša je od stare in še lepša
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
toliko lepih besed, kaj pa realnost? kaj če bi se kdo vsaj vsedel v vozilo. vse škripa, gumi dihtunge na vratih so pritrjene z čepki, plastika na armaturi se premika in škripa kot pri cliontu. realna vrednost nove insignie 2.0 tdi je 12000 evrov. in nilč več.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |