Opel insignia
Domača premiera
Novost sestavlja 2700 novih delov in to je po besedah slovenskega zastopnika dovolj velik razlog, da si vozilo pridobi naziv druge generacije. Za pomlajen videz nove insignie gredo zasluge novi prednji maski, katero obdajata nova sprednja žarometa (izdelana v Helli Saturnus) in spremenjen zadek vozila. Zadnje luči so nove, postavljene nekoliko nižje, vanj pa se po vzoru opel cascade zareza kromirana letev. V notranjosti je novosti še nekoliko več. Nadgrajena je bila sredinska konzola, ki tokrat stavi na minimalizem, saj je veliko gumbov nadomestil iLink, zaslon občutljiv na dotik. Tega bo moč upravljati tudi s pomočjo sledilne ploščice, ki v tem segmentu predstavlja novost. Za boljšo vozniško izkušnjo skrbi še nov volanski obroč in osem palčni zaslon, postavljen med merilniki. Skoraj tri tisoč insignij na naših tleh je bogato opremljenih. Če bo tako tudi v prihodnje, boste v njih našli naslednje sisteme za pomoč vozniku: aktivne bi-xenonske žaromete, aktivni tempomat, opozorilo za nevarnost naleta, opozorilo za menjavo voznega pasu, opozorilo za vozilo v mrtvem kotu, insignia pa bo tudi prepoznala prometne znake in nudila pomoč pri bočnem parkiranju.
V ponudbi bo kar šest dvolitrskih dizelskih motorjev, med katerimi izstopa različica 2.0 CDTI z 88 oziroma 103 kilovati, opremljena s sistemom start/stop. S kombinirano porabo 3,7 litra na sto prevoženih kilometrov in izpustom 99 gramov ogljikovega dioksida velja za najbolj varčno v srednjem razredu. Takšna ponudba je zaradi dejstva, da se je kar 97 odstotkov slovenskih kupcev pri nakupu prve generacije odločilo za dizelsko različico, še kako pomembna. Seveda ne smemo pozabiti na preostale 3 odstotke, ki bodo deležni večih novosti. Osnovni, 1.4 Turbo ECOTEC ponuja možnost tovarniške predelave na utekočinjen naftni plin (LPG), nov je 125 kilovatni 1.6 SIDI Turbo ECOTEC in 2.0 Turbo ECOTEC. Razpon moči motorne ponudbe se giblje od 81 do kar 239 kilovatov, kolikor zmore insignia OPC, vsi motorji pa so povezani s šeststopenjskim ročnim oziroma samodejnim menjalnikom.
Obsežno predstavitev si lahko ogledate v mednarodni premieri.
Še nekatere cene:
opel insignia štirivratna limuzina 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop (103 kW) edition - 23.350 EUR
opel insignia štirivratna limuzina 2.0 CDTI ECOTEC Start/Stop (88 kW) active – 26.130 EUR
opel insignia petvratna limuzina 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop (125 kW) cosmo – 27.200 EUR
opel insignia petvratna limuzina 2.0 CDTI ECOTEC Start/Stop (120 kW) cosmo – 28.100 EUR
opel insignia sports tourer 1.4 Turbo ECOTEC Start/Stop (103 kW) edition – 24.550 EUR
opel insignia sports tourer 2.0 CDTI ECOTEC ecoFLEX Start/Stop (88 kW) edition – 24.650 EUR
opel insignia sports tourer 4x4 2.0 CDTI ECOTEC (140 kW) cosmo – 38.450 EUR
opel insignia sports tourer 2.8 V6 Turbo ECOTEC (239 kW) OPC – 50.420 EUR
opel insignia country tourer 4x4 2.0 Turbo ECOTEC Start/Stop (184 kW) – 39.150 EUR
opel insignia country tourer 4x4 2.0 CDTI ECOTEC, samodejni menjalnik (140 kw) – 40.150 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!