Novinec je zasnovan drzno. Zunanjost ima pri kupcih velik vpliv, zato so se francoski oblikovalci in inženirji odločili za drugačen pristop. 308 z zadržanimi, elegantnimi linijami spominja na nemške tekmece. S 4253 milimetri dolžine je od predhodnika 23 milimetrov krajši in 41 milimetrov nižji, a to še ne pomeni, da bo v notranjosti prostora manj. Nasprotno. Prtljažni prostor je s 470 litri rekordno velik, z nekoliko daljšo medosno razdaljo pa so poskrbeli, da bodo na svoj račun prišli tudi potniki. Poleg citroëna C4 picasso je edini, ki zaenkrat izkorišča prednost koncernove platforme EMP2, zaradi katere je novi 308 v primerjavi s prejšnjo generacijo izgubil skoraj 140 kilogramov, kar še dodatno pripomore k boljši vodljivosti.
Popolno nasprotje zadržani zunanjosti predstavlja notranjost vozila. Peugeot i-Cockpit, kot so poimenovali inovativno zasnovano notranjost, sestavljajo štirje elementi. Za boljšo vozniško izkušnjo bodo poskrbeli majhen volanski obroč, instrumentna plošča v višini oči, visoko nameščena sredinska konzola in 9,7-palčni zaslon na dotik. Novinec razpolaga z opremo, ki omogoča še bolj udobno in zanesljivo vožnjo. V paket funkcij pomoči pri vožnji so vključeni aktivni tempomat, opozorilnik na nevarnost trka in samodejno zaviranje v sili. Obsežen seznam dodatne opreme ponuja številne možnosti, kot so žarometi z LED tehnologijo, nadzor mrtvega kota, električna parkirna zavora, kamera za vzvratno vožnjo in možnost samodejnega parkiranja.
V motorni ponudbi bodo sprva tri bencinske in dve dizelski različici. Vstopno izbiro bo predstavljal 1,2-litrski VTi s 60 kilovati moči, opremljen s petstopenjskim ročnim menjalnikom. Sledila pa bosta dva turbobencinska motorja. 1,6-litrski motor THP, povezan s šestopenjskim ročnim menjalnikom, bo v šibkejši izvedbi zmogel 92, v močnejši pa 115 kilovatov moči. Dizelske vrste bosta branila dva 1,6-litrska turbomotorja e-HDI z močjo 68 oziroma 85 kilovati. Prvi bo povezan s petstopenjskim, drugi pa šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Prihodnje leto bodo ponudbo razširili s štirimi novimi motorji. Na trg prihajata nova, trivaljna turbobencinska motorja e-THP z 1,2 litra delovne prostornine. Prvi bo razvil 81, drugi pa 120 kilovatov moči. Novost bosta predstavljali še varčni dizelski različici blueHDI, pri katerih bo razpon moči segal od 88 do 110 kilovatov. Vsi omenjeni bodo ustrezali izpušnim normam Euro6. Napovedan je tudi novi samodejni menjalnik. Prednost pred robotiziranim sekvenčnim menjalnikom so pri Peugeotu tokrat prepustili klasičnemu.
Novi 308, ki bo na naše ceste zapeljal čez dober teden dni, bo na voljo s tremi paketi opreme – access, active in allure. Prihodnje leto lahko pričakujemo še paket opreme sport pack. Ob bogatem seznamu dodatne opreme bo poskrbljeno, da bo vsak kupec našel avtomobil, ki bo opremljen po njegovih željah. Za vstopni model z bencinskim motorjem 1,2 VTi access bo potrebno odšteti 13.390 €, za podobno opremljeno dizelsko različico še dodatnih 1.500 €. Vrh ponudbe bo do prihoda novih pogonskih agregatov predstavljal 1,6-litrski e-HDI s sistemom stop&start in najvišjo ravnijo opreme, zanj pa bo treba odšteti najmanj 18.950 €. Do konca leta bo na slovenske ceste zapeljalo okoli 250 novih tristoosmic, v prihodnjih letih pa približno tisoč letno.
Obsežno predstavitev si lahko ogledate v mednarodni premieri.