
Njegova podoba je dovolj navihana, da bodo mimoidoči stegovali vratove in obračali glave v želji, da bi ugotovili, kaj je ravnokar švignilo mimo. Zlasti, če se boste pri nakupu odločili za zeleno barvo, ki jo priporočamo, saj je malčku pisana na kožo. Spark je seveda malček, daljši od svojega predhodnika, a s 3,64 metra dolžine vseeno ostaja majhen avtomobil.
Kljub majhnim meram se spredaj čisto spodobno sedi, zadaj pa je bolj primerno za otroke. Majhen prtljažnik ima 170 litrov in ga lahko povečate na 568 litrov, pripombo imamo le, ker ni zadnja klop vzdolžno pomična, kot pri nekaterih tekmecih, saj bi na ta način praktičnost vozila lahko še izboljšali.
V glavnem, vse je majhno, ampak še kako uporabno. Brez težav ga boste parkirali povsod, zlasti ob pomoči parkirnih senzorjev zadaj, in brez težav boste vstopali v notranjost, saj ima spark pet vrat.
Zelo očiten je tudi napredek v vožnji, kjer se opazi, koliko so se inženirji potrudili, da bi ustregli zahtevnemu evropskemu okusu. Seveda to ni športen avtomobil, pomembno je, da mu lahko zaupate in prav zato vas bo presenetilo, kako lahkotno in lepo sledi vašim željam.
1,2-litrski motor ima 60 kilovatov in je dovolj zmogljiv, da boste odločno švigali med mestnimi ulicami in pri pomikanju med semaforji ne boste povzročali gneče. Dovolj suveren je tudi pri podeželski vožnji, malce manj samozavesten je le na avtocesti, kjer so motorni vrtljaji petstopenjskega menjalnika že precej visoko in je hrupa preveč.
Je pa motor s povprečno porabo sedmih litrov na testu tudi dovolj varčen, torej boste s sparkom tudi pozneje poceni shajali. In ravno cena je tu najpomembnejša. Osnovni spark stane okoli 7.700 evrov, testni pa malo manj kot 11.000, ampak ima vse, kar je možno pri sparku sploh dobiti. Šest zračnih blazin, CD-radio, samodejno klimo, lita platišča, parkirne senzorje zadaj in krasno zeleno barvo barvo. V ponudbi manjka le sistem ESP.
tehnični podatki | chevrolet spark 1,2 LT |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1206 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 60 (82) pri 6400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 111 pri 4800 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3640 x 1597 x 1522 |
medosna razdalja v mm | 2375 |
prtljažnik v litrih | 170 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 939 (421) |
največja hitrost v km/h | 164 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,6/4,2/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 7.675 |
cena testnega vozila v EUR | 10.950 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 10.950 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















