Golf variant namreč v svojem zadku skriva 605 litrov prostora, slednjemu pa uporabnost povečuje z dvojnim dnom, v katerega lahko pospravimo polico ali pa celo zaščitni rolo, kadar ga ne potrebujemo. V primerjavi s prejšnjo generacijo to pomeni dodatnih 100 litrov prostornine, nekaj na račun večje širine in dolžine in nekaj na račun boljšega izkoristka. Več kot dva centimetra manjša višina pomeni, da kljub karavanskemu zadku golf sedaj deluje občutno bolj dinamično od predhodnika, dejansko pa je avtomobil tudi oblikovno bolj simpatičen. Saj se spominjate zadka prejšnje generacije, kako je večina nad njim negodovala?
Ponudba motorjev je enaka tisti pri kombilimuzini, variant pa je od krajše različice dražji za 730 do 850 EUR, odvisno od različice, kar pomeni, da boste za osnovnega morali plačati 17.108 EUR. Pri uvozniku pravijo, da verjamejo, da bo nova generacija poskrbela za odlično prodajo, kakršno so nazadnje v tem segmentu beležili pred desetletjem in računajo, da bodo že v nekaj mesecih letošnjega leta prodali preko 200 karavanov, prihodnje leto pa zajetnih 690. Ogromno, če računamo, da so jih pred dobrim desetletjem ob odlični prodaji letno prodali okoli dvesto.
Na voljo je torej pet dizelskih in trije bencinski motorji, v ponudbi je še štirikolesni pogon in kopica asistenčnih sistemov, prihodnje leto pa pride k nam še najbolj varčna izvedenka 1,6 TDI bluemotion.