Vila na kolesih
BMW M6 cabrio
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Zatorej v primeru, da imate v življenju to smolo, da morate izbirati, katerega ultraluksuznega kabrioleta boste kupili, vam BMW ponuja M6 cabrio. Če se spomnite, smo šestico s platnenim ostrešjem že imeli na testu, na zadku pa je takrat pisalo 640i in takrat se je pod pokrovom skrival 'samo' šestvaljni motor. Super avtomobil, a šele tole je 'the real deal', kot bi rekli američani, najbolj zmogljiva in najbolje opremljena šestica za tiste, ki hočete biti posebni. No, v bistvu ste posebni že s 640i, ampak s tem ste pač še bolj posebni. Dovolj, da bodo za vami pogledovali celo tisti, ki jih avtomobili sicer ne ganejo kaj dosti, pa tudi mlade dame, ki iščejo bodoče partnerje. Take, ki vozijo kaj zanimivega. Poleg navdušenih avtomobilistov, seveda, ti bomo proti M-šestici pogledali vedno.
Začnem lahko z dvema impresivnima številkama. Osemvaljni motor z dvema turbinama poskrbi za kar 560 konjskih moči, zato pospešek do stotice znaša samo 4,3 sekunde. Pa vam takoj povem še dve drugi veliki številki. Masa znaša 2055 kilogramov in M6 cabrio je dolg 4,9 metra. No, še tretjo vam povem, najmanj 174.000 eur stane takšen avtomobil, ta na fotografijah z vsemi dodatki pa še dvajset več. Jasno je, da tole ni športnik, nikakor, ker je prevelik in pretežak, in vsa ta moč ni namenjena uživanju na kakšnem dirkališču, ampak je M6 cabrio dejansko zato, ker je lahko. Sam sebi namen. Sicer bi bil za spodobne zmogljivosti dovolj že polovico šibkejši motor, z M-om pa boste doživljali silne pritiske ob sedež vedno znova in znova. In zvok osemvaljnega stroja pod pokrovom tudi.
Kaj naj rečem za zaključek? Če boste res agresivni, vas bo poleg velikosti motilo zvijanje karoserije. Ampak potem ste si kupili napačen avtomobil in bi morali vzeti kaj v smislu novega M4. Tole je vrhunski potovalnik z najsodobnejšo opremo in pogonskim strojem, ki vam bo znal srce potisniti v peto ob vsakem močnejšem pritisku stopalke za plin. In tudi v smislu nastopaštva mu le malo avtomobilov seže do kolen. Oziroma do koles.
tehnični podatki | BMW M6 cabrio |
vrsta motorja | turbobencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 4395 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 412 (560) od 6.000 do 7.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 680 od 1.500 do 5.750 |
menjalnik | robotizirani, sedemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4898 x 1899 x 1368 |
medosna razdalja v mm | 2851 |
prtljažnik v litrih | 300/350 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2055 (355) |
največja hitrost v km/h | 250/305 |
pospešek 0-100 km/h v s | 4,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 14,4/7,9/10,3 |
poraba na testu v l/100 km | 16,9 |
cena osnovnega vozila v EUR | 97.300 |
cena testnega vozila v EUR | 174.050 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 194.344 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!