Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vila na kolesih

BMW M6 cabrio

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ekologi se zgražajo, moralisti zmajujejo z glavo, večina ostalih, ki si BMW-ja M6 cabrio ne more privoščiti, pa zavija z očmi. Čeprav gre za enega bolj nastopaških avtomobilov, pa dejstvo ostaja. To je vrhunski izdelek in nadvse prepričljiv stroj
Vila na kolesih
Foto: Gašper Miš, Anže Jereb
28. 10. 2013 ob 8:25
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za obračanje vratov je le malo vozil boljših
šele v različici M šestica deluje res skladno
M6 cabrio je lahko vrhunski potovalnik
M6 cabrio je lahko vrhunski brutalnež
notranjost je pojem elegance in kakovosti
položaj za volanom je odličen
menjalnik navdušuje s hitrostjo
doplačilna sedeža sta vrhunska
osemvaljni stroj navduši v vsaki situaciji
na zadnjih sedežih ni dovolj prostora
avtomobil je gromozansko velik
cene dodatkov so astronomske
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (30 glasov)
video test BMW M6 cabrio
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V teh časih, ko kriza pošteno udriha, je mnenje o tovrstnih avtomobilih precej slabo. Tako pač je, da avtomobili, kot je M6 cabrio, v življenju niso nujno potrebni, prav tako kot nujno potrebne niso milijonske vile. A če imate sredstva za njihov nakup, vam oboji lahko prinašajo obilo ugodja. Čeprav na trgu obstajajo bolj športni, elegantni in prostornejši brezstrešni avtomobili, pa le redkokateri tako odlično spaja vse tri vrline skupaj in še kakšno zraven. Vse to ima sicer astronomsko ceno, a potrebe najzahtevnejših so pač velike. Zato M6 cabrio ponudi resnično veliko.

Zatorej v primeru, da imate v življenju to smolo, da morate izbirati, katerega ultraluksuznega kabrioleta boste kupili, vam BMW ponuja M6 cabrio. Če se spomnite, smo šestico s platnenim ostrešjem že imeli na testu, na zadku pa je takrat pisalo 640i in takrat se je pod pokrovom skrival 'samo' šestvaljni motor. Super avtomobil, a šele tole je 'the real deal', kot bi rekli američani, najbolj zmogljiva in najbolje opremljena šestica za tiste, ki hočete biti posebni. No, v bistvu ste posebni že s 640i, ampak s tem ste pač še bolj posebni. Dovolj, da bodo za vami pogledovali celo tisti, ki jih avtomobili sicer ne ganejo kaj dosti, pa tudi mlade dame, ki iščejo bodoče partnerje. Take, ki vozijo kaj zanimivega. Poleg navdušenih avtomobilistov, seveda, ti bomo proti M-šestici pogledali vedno.

Začnem lahko z dvema impresivnima številkama. Osemvaljni motor z dvema turbinama poskrbi za kar 560 konjskih moči, zato pospešek do stotice znaša samo 4,3 sekunde. Pa vam takoj povem še dve drugi veliki številki. Masa znaša 2055 kilogramov in M6 cabrio je dolg 4,9 metra. No, še tretjo vam povem, najmanj 174.000 eur stane takšen avtomobil, ta na fotografijah z vsemi dodatki pa še dvajset več. Jasno je, da tole ni športnik, nikakor, ker je prevelik in pretežak, in vsa ta moč ni namenjena uživanju na kakšnem dirkališču, ampak je M6 cabrio dejansko zato, ker je lahko. Sam sebi namen. Sicer bi bil za spodobne zmogljivosti dovolj že polovico šibkejši motor, z M-om pa boste doživljali silne pritiske ob sedež vedno znova in znova. In zvok osemvaljnega stroja pod pokrovom tudi.

Da gre brutalno, ko pohodim plin, je jasno. Celo tako gre, da ob vključenih vseh pomagalih na suhi cesti zna zadnjica hitro pomigati celo v kakšni tretji prestavi. Nabiranje hitrosti z mesta je strahotno hitro in celo za tem, ko prva cifra trimestne številke že kaže dvojko, potisk hrbta v sedež le delno popusti. Hitrejših avtomobilov na cestah res ni veliko. Ampak to ni bistvo, zato vam raje povem, da je neverjetno udoben. Grbine, neravnine in druge anomalije le poje in izpljune, zlasti, če je blaženje nastavljeno na comfort. Menjalnik pa je tako pojem hitrosti. In ob dvignjenem ostrešju je tudi vzvojna čvrstost dokaj dobra, 'čričkov' res ni slišati. Notranjost se bere kot seznam najbolj luksuznih materialov, ki seveda iz denarnice jemljejo evre hitreje od naše vlade. Sprednja sedeža sta denimo bolj udobna kot moja sedežna garnitura doma, a tudi morata biti, saj pokritost z usnjem merino stane kar 8000 EUR, hi-fi sistem 'professional' doda še tisočaka in pol, pa se z branjem s spiska dodatkov še niti ogrel nisem. Sicer pa, kar se tiče prostora, tudi če ste zelo visoki, boste sedeli odlično. Avtomobil je namreč gromozansko velik.

Zaradi velikosti je seveda v mestu in na ozkih cestah avtomobil malo naporen, ampak na Vršič se z njim prav veliko lastnikov ne bo podajalo, tako kot smo se v testu 640i cabrio namenoma podali mi, da smo videli, kako se obnese tam. Zato velikosti ne bom štel za hendikep, ker je ravno zaradi nje avtomobil tako zelo dober potovalnik, čeprav se mi zdi skoraj groteskno, da na zadnjih sedežih odrasla oseba ne more sedeti. Ob spuščeni strehi ne piha kaj dosti niti pri 100 km/h, zato je M6 cabrio zelo prijeten tudi pri uživanju z vetrom v laseh nekje na podeželski cesti. Streha je platnena, za njeno spuščanje pa boste potrebovali 19 sekund. Samo podatek, ker vem, da vas je zanimalo.

Kaj naj rečem za zaključek? Če boste res agresivni, vas bo poleg velikosti motilo zvijanje karoserije. Ampak potem ste si kupili napačen avtomobil in bi morali vzeti kaj v smislu novega M4. Tole je vrhunski potovalnik z najsodobnejšo opremo in pogonskim strojem, ki vam bo znal srce potisniti v peto ob vsakem močnejšem pritisku stopalke za plin. In tudi v smislu nastopaštva mu le malo avtomobilov seže do kolen. Oziroma do koles.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW M6 cabrio
vrsta motorja turbobencinski, osemvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 4395
moč v kW (KM) pri vrt./min 412 (560) od 6.000 do 7.000
največji navor v Nm pri vrt./min 680 od 1.500 do 5.750
menjalnik robotizirani, sedemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4898 x 1899 x 1368
medosna razdalja v mm 2851
prtljažnik v litrih 300/350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2055 (355)
največja hitrost v km/h 250/305
pospešek 0-100 km/h v s 4,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 14,4/7,9/10,3
poraba na testu v l/100 km 16,9
cena osnovnega vozila v EUR 97.300
cena testnega vozila v EUR 174.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 194.344

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen.
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
Zaradi neprimerne vsebine je bil komentar odstranjen.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |