Mercedes-Benz je z novo generacijo modela A zadel na polno in zdi se, da so obljube zadnjih nekaj let, da bodo svoja vozila naredili privlačnejša mlajšim generacijam, končno dobile epilog. Sedaj dvojnega, ker je tudi limuzinski CLA privlačen. Dejansko še bolj, ker združuje nekaj elegance s športno podobo, obenem pa se lahko pohvali še z rekordno majhnim količnikom zračnega upora (Cw=0,22), ki je manjši celo od tistega pri toyoti prius. Ampak zgolj zaradi tega ga ne bo kupil skoraj nihče, zato je pomembno, da ima še druge vrline. Po centimetrih je celo daljši od aktualnega razreda C, obenem je za slabih 34 centimetrov daljši od modela A, zato je prostora v njem dovolj, z dodatki, kot je paket AMG, pa bo prepričeval navdušence nad dinamičnimi linijami.
V večini elementov je CLA seveda enak kombilimuzinskemu bratu, so pa nekoliko izboljšali še sistem za preprečevanje trkov, ki sedaj deluje od hitrosti sedem kilometrov na uro, vsi motorji pa ustrezajo normativom Euro 6. Trije so bencinski in z močmi 90 kW, 115 kW in 155 kW, dizelska pa ponujata 100 oziroma 125 kW moči in naj bi predstavljala okoli šestdeset odstotkov celotne prodaje. Letos naj bi po modelu CLA poseglo vsaj sedemdeset kupcev. V primeru, da vas aktualna oblika ne prepriča, kljub paketu AMG, s kakršnim je opremljen CLA na fotografijah, lahko prihodnje leto pričakujete prihod različice shooting brake.
CLA bo poskušal krasti kupce audiju A4, BMW-ju 3 in volkswagnu CC. V primerjavi z modelom A je CLA dražji za slabih pet tisočakov, kar pomeni, da boste za osnovnega CLA 180 odšteli 26.990 EUR, CLA 200 stane od 30.600 EUR naprej, najmočnejši CLA 250 vsaj 36.600 EUR, dizelski CLA 200 CDI nekaj manj kot 32.000 EUR in še dobre tri tisočake več CLA 220 CDI. Za še več razburjenja pa bo kmalu poskrbel brutalni 45 AMG.